B.Barbara V. - Nagylányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Boglárka V. - kislányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Byborka V. - A legkissebbikünk:-)

Lilypie Premature Baby tickers

Idézetek minden napra...

2014. február 25., kedd

Na még mutatok.:-)

Még mindig csak apróságok...meg még mindig van, ami most is kimarad...de haladok, csinálom.:-)



Ez a fóli egy nagyon kedves ismerösömnek készült. És "csak" azért, mert üsszetalálkoztunk és ö nagyon megdicsért, hogy milyen jól nézek ki és leri rólam, hogy jól érzem magam a börömben.:-)

Mondtam neki, hogy ez biztosan annak az ásványnak (és persze a kineziológusnak) köszönhetö, ami a fülemben lóg. És mivel ilyen kedves volt, megnéztem, hogy neki milyen ásványa van a horoszkópjához, és készitettem neki egy karneolos fülit. A felsön 8 mm-es gyöngyök vannak.
Ezen pedig 6 mm-esek. Mindkettőt felkínáltam neki, hogy válasszon...de mivel mindkettö tetszett neki, megkérdeztem a Barbara lányom, hogy szerinte ennek a lánynak melyik illene, és ö az apró ásványosat választotta. Igy már csak annyi a feladatom, hogy eljuttassam hozzá.:-)
Már régóta heverészett a dobozomban ez a kitüzö alap. MOst megtalálta a végleges formáját egy Csakra kitüzö formájában.
Ez szintén csakra lánc let, még filózom, hogy kié is lesz.
Ezek a fólik meg Boglárkának készültek. Ugyanis folyamatosan elveszitette az arany flbevalóit. ( Egy meg lett, egy eltörött, egy nem is lett meg. A két újat meg szintén elveszitette, de meg lettek.) Ezt megunva kevésbé drága fülbevalók vannak most a fülében. A füli alapok mind antiallergének, igy nem piszkálja a fülét és nem gyulllad be. Az alsó az rózsakvarcos gyöngyös.:-)
Ez a karkötö is készült valakinek ajándékba: tigrisszem és holdkó van rajta.
Ezek az akril gyönygös dolgok meg már nekem készültek. Mindig elajándékozok mindent, és most megleptem magam ezzel.

Söt még ez a magnetites füli is az enyém.:-) Kár, hogy a karkötöjét elveszitettem.:-( Valószinüleg valamit nem jól raktam össze. Úgy elveszitettem, hogy észre sem vettem, hol esett le rólam.:-( Sajnos...
Ezeknek a kis apróságoknak itt nincs gazdája, de beraktam a dobozomba, hogy jó lesz még valakinek. A kicsi füli az opálos, a három köves pedig rózsakvarcos.:-)
Egyelöre ennyi. De majd mutatok még, mert folyamatosan csinálok mindig valamit....persze a ház, a házimunka és a gyerekek mellett. Most meg Farsangra készülök.:-) Cowgirl jelmezeket varrok.:-)

Nincsenek megjegyzések: