B.Barbara V. - Nagylányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Boglárka V. - kislányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Byborka V. - A legkissebbikünk:-)

Lilypie Premature Baby tickers

Idézetek minden napra...

2010. május 24., hétfő

A szalmakalap...

...vagy csak a kalap azt hiszem régen nagyon fontos kelléke volt a NŐNEK!!!!Én nem vagyok egy kalapos nő...:-)) azaz nem szoktam hordani. Van vagy 2 kalapom, gyenge próbálkozásai az anyunak. lánykáimnak viszont van/volt kalapja...mégpedig szalma. MERT viszont a szalmakalap aranyos. Már régóta gondolkodtunk Barbarával két kis kalap sorsán, amik még az övéi voltak. Kicsit megviseltek, minden dísz nélküliek..stb.

És ma megérett a helyzet arra, hogy Boglárka két új használható kalappal gazdagodjon. Az egyiket Barbara készítette neki, a másikat én...

A bordó varrott favirágos a nagy és bölcs tesó Barbara műve, a katicásat pedig én csináltam. Boglárka nagyon örvendezett felettük és még modellt is állt a fényképezéshez.:-))

Nincsenek megjegyzések: