B.Barbara V. - Nagylányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Boglárka V. - kislányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Byborka V. - A legkissebbikünk:-)

Lilypie Premature Baby tickers

Idézetek minden napra...

2011. január 6., csütörtök

Anyu Gobelin képei

Anyu megkért, hogy fényképezzem le a gobelin képeket, amiket készitett. 3 kivételével felrakom mind a blogra, hogy más is lássa. Azt a hármat az unokaöcséimnek varrta és ma nem jutottam rá, hogy még ott is fényképezzek ,majd pótlom.:-)
Ezek a képek a vendégszobájában vannak.
90*46 cm + keret
52*70 cm + keret
50*60 cm + keret
50*40 cm + keret
50*40 cm + keret
50*75 cm + keret
48*60 cm + keret
40*63 cm + keret
40*50 cm + keret
40*50 cm + keret
40*40 cm + keret
39*74 cm + keret
30*22 cm + keret
30*22 cm + keret
22*30 cm + keret
Ezek a képek a hálószobájában vannak.
70*50 cm + keret
70*50 cm + keret
60*50 cm + keret
50*70 cm + keret
50*40 cm + keret
45*65 cm + keret
32*40 cm + keret
26*20 cm + keret

26*20 cm + keret
26*20 cm + keret
22*29 cm + keret TŰGOBELIN
Ezek a képek a Barby szobájában vannak. A mamától kapta őket. Ezeknek még nincs meg a mérete...de hamarosan lemérem.:-)))
32*40 cm + keret
30*40 cm + keret
30*40 cm + keret
50*40 cm + keret
30*40 cm + keret
25*30 cm + keret

11 megjegyzés:

Hencsilli írta...

jaj, de szépek! :D Nagyon ügyes a mama! Nekem is van pár, amit még mindig!!! keretezésre vár :)

Amy-kreatív írta...

Gratulálok!
Nagyon szépek, főleg a táj képek, és a "pillanat képek" (események) tetszenek!
A csendéletért nem vagyok igazán oda, de mégis szépek!!!

Unknown írta...

Hát ezek gyönyörűek! Mond, kérlek hány élete van anyukádnak, mert ennyi gobelint kivarrni!!! Én is varrtam valamikor, de nagyon hosszú ideig tartott, míg elkészültem egyel, sőt van olyan darabom is, amit még mindig nem fejeztem be. :(
Gratulálok neki, nagyon szépek!

tipikos írta...

Ezek tök jó! volt kitől örökölni a tehetséget!

Abile írta...

Nem jutok szóhoz!! Ennyi gyönyörűség! Akár egy kiállítást is lehetne már szervezni köréjük! Gratulálok Anyukádnak!

Greti írta...

Nagyon szépek, és változatosak. Mindig csodáltam a gobelin-varrok türelmét:))

Moncsi írta...

Csodálatosan szépek!! Én mindig csodáltam azokat az embereket akiknek ennyi türelmük van kivarrni egy ekkora bonyolult képet. Minden elismerésem a mamáé!!!!

Zsófy írta...

Milyen ügyes Anyukád van!Nekem is van pár gobelinem de azok közel sem ilyen precíz!Gratulálok Neki!!!

Agnes. írta...

Meseszepek, mondd meg Anyukadnak:)
Puszi Csilla!

batorba írta...

Lányok!!!!
Hatalmas örömet szereztetek a kommentekkel az anyunak. Mindig felolvastam neki..és nagyokat mosolygott megelégedetten!!
Köszönöm nektek!:-)))

Tiffanylda írta...

Csodásak a gobelinek! Most jutottam csak hozzá, hogy megnézzem, hát ámulok! Hány év alatt készültek ezek? Tényleg kéne szervezned egy kiállítást valahol, hát ezt látni kell mindenkinek, aki szereti a szépet!