B.Barbara V. - Nagylányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Boglárka V. - kislányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Byborka V. - A legkissebbikünk:-)

Lilypie Premature Baby tickers

Idézetek minden napra...

2011. január 13., csütörtök

Nővérem gobelin képei

Családom nőtagjai belelkesedtek...és most a nővérem képei vannak soron.:-))) Az első kép egy X-szemes kép. Nekem anno nagyon tetszett, mikor az újságban megjelent. És mikor a nővérem megvarrta még jobban. Na de ehhez nekem nem lenne türelmem.
20*50 cm
50*70 cm
50*70 cm
35*25 cm
35*45
35*45
77*40 cm
35*25 cm
35*45 cm

6 megjegyzés:

Cakeni írta...

Jaj de szépek,föleg az elsö kettö tetszik nagyon.Rengeteg munka van velük ,nekem biztos nem lenne hozzá türelmem.
Az oviból az ovónéni rám sózott két székelyruha kötényt hogy hímezzem ki,hát ne tudd meg hogy milyen lett ,az elsö már kész van ,de rémálom nem szerettem csinálni és megis látszik rajta:)

Csipkerózsika írta...

Nincs mese,kreatív családból származol..:))Nekem is első kettő favorit,és lányom is oda lenne érte az tuti....:))Nekem sem lenne türelmem hozzá,minden elismerésem..:)

Pálfalvi Zsuzsa írta...

Tényleg nagyon fantasztikusak!Mennyi idő kell egy gésányi :) kép elkészítéséhez?Nekem évekre lenne szükségem:DDDD

N. Adri írta...

Milyen kreatív családod van! :-)
A gésát én is kihímeztem, kinn lóg a nappalink falán. :-)

Moncsi írta...

Te jó ég!!!! Ezek aztán nem semmik!
Gyönyörűek!

batorba írta...

Cakeni emelem kalapom előtted, hogy himzésre válalkoztál. Azért az nem semmi kis dolog. Én egyszerü kereszthimzésbe nem merek belefogni...tudom, hogy félbehygnám. Vagy nem??:-)))Nem tudom magam sem.
És lányok! nagyon köszönöm a kommenteket, tesóm (is) biztosan örül a sok jó szónak.:-)))
És amúgy fogalmam sincs, hogy mennyi idő egy vagy több ilyet himezni. Azt tudom, hogy ülnek a kis székükben és himeznek...:-)))