B.Barbara V. - Nagylányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Boglárka V. - kislányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Byborka V. - A legkissebbikünk:-)

Lilypie Premature Baby tickers

Idézetek minden napra...

2011. január 19., szerda

PZS tartó + meglepi a tesómtól

Lidércke blogajánló blogján újra megtaláltam a Pzs tartót. Még karácsony előtt fedeztem fel a Varróház lapján...és akkor nem volt időm hozzáfogni....őszintén nem akartam kínlódni. És most megtaláltam megint...és kiderült, hogy egyáltalán nem kínlódás...sőt a végén már variáltam az anygokkal...és most még variálni akarok majd kicsit a mérettel is. Nekem nagyon tetszik. A Barbara osztályfőnökének és egy másik kolléganőnek is lesz belőle 1-1 darab a névnapjukra. Meg maradt még osztogatásra is...mert 6-ot varrtam meg tegnap.:-)))


Ezt meg a nővéremtől kaptam...cscak úgy. Mutatta, én megdícsértem és du. visszahozta egy másik kalendáriummal a belsejében, hogy az enyém.:-))) Már kaptam tőle ezzel a mintával egy táskát is!!:-))

3 megjegyzés:

Abile írta...

Jó sokat készítettél belőle. Én is nagyon szeretem varrni ezt a fazont.

Ledorka írta...

Igen, nehéz abbahagyni. :D Szépek lettek.

N. Adri írta...

Ezt én is felraktam a tutorialos blogomra, bár még nem próbáltam ki. Viszont az egyik képen nem értem a hajtogatás módját, lehet, hogy épp ezért, mert még nem próbáltam. Ha lesz időm, én is nekikezdek és legalább már tudom, kitől kérjek segítséget, ha elakadok. :-)
Szép a hímzés is.