B.Barbara V. - Nagylányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Boglárka V. - kislányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Byborka V. - A legkissebbikünk:-)

Lilypie Premature Baby tickers

Idézetek minden napra...

2011. április 3., vasárnap

Húsvéti meglepetés Nektek ( is) :-))))

Kedves olvasóim és ide tévedők!!!

Gondoltam, ha már szenvedek itt a szkenneléssel, akkor legyen mindenkinek öröme benne.:-)))) Közzéteszek egy linket, ahonnan szabadon egyesével, vagy akár az egész album letölthető a Praktika magazin válogatott hűsvéti ötleteiből.

Én nagy Praktika rajongó vagyok és 1998 óta, mióta megjeleneik az újság, majdnem az összes példánya meg van. Ez számomra egy kikapcsolódás, ha alkalmanként kipakolom az összes újságot és egy délutánt is akár eltöltök azzal, hogy a régebbi számokat átlapozva ötleteket keresek.

Most ezt csináltam, hogy az összes újságból kikerestem, ami tojásfestéses, koszorús..ötlet, és ezeket beszkenneltem és feltöltöttem a Picass albumomba.

Valószínüleg még bővitem, mert van még 3 újság, amihez hozzá sem fogtam...csak a fejem már nagyon fájt.:-((

Szóval ime a link:
https://picasaweb.google.com/batorba0/PraktikaHusvet19982011#

Használjátok egészséggel és nagy élvezettel. És készüljetek, mert lesz még egy meglepetésem húsvét előtt.:-))))

15 megjegyzés:

Ili írta...

Köszönjük!! Nagyon kedves Tőled, hogy ennyit dolgoztál a kedvünkért!!

Unknown írta...

Jajj de jó vagy! Ilyeneket én is, szoktam, csak Burdával meg Tildával! :)))

Tiffanylda írta...

Hú, de rendes vagy, köszi!!! Mint mindig...Mármint rendes vagy..:)))

Kriszta írta...

Wow, köszi köszi köszi a fáradozásodat!!!!

Abile írta...

Tyűűű, ezt még végignézni is nagy munka, nem hogy beszkennelni! Nagyon köszönjük, hogy ennyit dolgoztál vele!

batorba írta...

Lányok! Nagy munka volt, de ha meg is valóstjuk....azt még nagyobb munka!!! Én ezekből ötletet merítek...hátha 1-2 dolog kijön majd belőle a locsolóknak.:-))))

Kaccat írta...

hogy milyen rendes vagy! bár én személy szerint tojást nem fogok festeni, de jó nézegetni!

N. Adri írta...

Nem kis munka lehetett, köszönjük, hogy ilyen önzetlenül megosztod velünk. A linket - ha nem bánod - feltenném a tuto-s blogomra is.

Zsófy írta...

Csilla,kösziii,aranyos Tőled:)A suliban majd tojásfestés lesz,és már tudom honnan szerzek ötleteket:)puszi

Blithe írta...

De aranyos tőled :) !!!
Egyébként, úgy tűnik, ez ilyen "női szokás", mert én is képes vagyok akár egy napig is csak lapozgatni egy praktikát, akkor is ha már ezerszer láttam :)))

Szegusz írta...

Kösssssssszzzzzzzzziiiiiiiii! :)))

Rita írta...

Hogy Te milyen drága vagy!!!! Pusszancs!

Hencsilli írta...

Nekem is megvan az összes 98-tól :D:D Kivéve, amit elfelejtettek visszaadni, kb 25 db :(((

batorba írta...

Na én ezért nagyon harapok! Utálok kölcsönadni és nagyon nem szívesen kérek kölcsön sem.:-(((
Szoktam is mondani, ha odaadok vkinek valamit: "ISZONTLÁTÁSRA!!!!!":-))))

Hencsilli írta...

Csilla, már én is megbántam mint a kutya! :((((( Soha többet!!!