B.Barbara V. - Nagylányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Boglárka V. - kislányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Byborka V. - A legkissebbikünk:-)

Lilypie Premature Baby tickers

Idézetek minden napra...

2011. április 29., péntek

Első munkám az új géppel:-))

Félve ugyan, de csak hozzáfogtam valamikhez. És egy álom az új géppel dolgozni. Abba sem tudtam hagyni.:-))))

Egy szettet készitettem egy nagyon jó ismerősömnek. Annyit bakiztam, hogy az egyszerüségre törekedve, nem kerestem szabásmintákat, hanem a legegyszerübb formákat vettem gép alá. Illetve a határidő napló borítóját bordó anyaggal béleltem. Ő volt az első, ami elkészült....és nem kellett volna. Ugyanis a fehér béléssel sokkal jobban mutat, mert a bordó átüt az anyagon.:-((((
Ezt látni is a képen, hogy a borítónak nem olyan szép vajszinü a szine.

Kipróbáltam az egyik túzési mintát is - a leveleset! Ennél meg arra jöttem rá, hogy hagyni kell a gépet varrni, mert különben nem lesz egyenletes a tűzés. Elég nehéz volt eleinte egyenesben tartani a varrást, mert nem láttam, hogy hogyan is jön ki a minta...de aztán felfedeztem magamnak a dolgot. Szóval élmény volt.

Ja és még egy bibi lett rajta....elfelejtettem bevarrni a kifordító nyilásokat.:-((( De nagyon gyorsan szerettem volna postázni.:-)))

Már 3 napja megint nem ültem a gép előtt, mert hatmillió dolgom volt!! Készül a kerítésünk. És ugyan a férjem munkája van abban benne, de nekem meg főzni kellett nekik...illetve még folytattam a nagytakarítást!!! Majd mutatom, milyen kincseket találtam takarítás közben! Érhetik még meglepetések az embert!:-)))

2 megjegyzés:

Tiffany-Andi írta...

Semmi sem igaz abból, amit Csilla mond :-)) Én vagyok a szerencsés megajándékozott, és higgyétek el, gyönyörű szép a garnitúra!! Csodálatos munka, és az anyag valódi finomságát, szépségét a fotó messze nem adja vissza!!! Az örök maximalista és elégedetlen! :-) Itt is nagyon köszönöm, nagy örömet szereztél vele.

Tiffanylda írta...

Nekem is nagyon tetszik, amit műveltél, nem tudom, mi bajod vele!? Gyönyörű!!!Majd belejössz az új gép használatába, de ehhez is idő kell, mint minden "kézműhöz"... Addig is kitartás és gratulálok a szépségekhez!:)