B.Barbara V. - Nagylányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Boglárka V. - kislányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Byborka V. - A legkissebbikünk:-)

Lilypie Premature Baby tickers

Idézetek minden napra...

2011. április 25., hétfő

Mert megérdemlem??????:-DD

Hát én nem tudom, de kaptam valamit, amit nem is tudom megérdemlek-e????:-)) Hiszen ....AHHH...le sem írom.:-))) És két blogtársamnak is nagyon nagy szerepe van benne, hogy mutathatok most valamit, ami már az enyém.:-))

Először is nagyon-nagyon szépen köszönöm a Rita és Diusbd segítségét, mivel a kedves férjemnek segítettek, hogy nekem egy tökéletes ajándékom legyen.:-))) Szabályos összeesküvés zajlott a háttérben, én semmiről nem tudtam!! Hogy megérdemlem-e, azt nem tudom, de majd megpróbálom kiérdemelni!!!

Szóval: ő az új barátom!! Ismerkedek vele renesen. Abban a pillanatban pattanok le mellé, ha tehetem. Nagy előnye, hogy most már a nappaliban is tudok kupit csinálni, de szembe ülök a párommal, és nézhetem a TV-t közben. Vagy kivihetem a teraszra és kinn vagyok a kicsivel...és azt még nem is írtam, hogy mi mindent tud!!

Ime:

A háttérben a kedves párom húzódik meg, így már szemben ülünk egymással. Ő netezhet, én meg varrhatok.:-)))

Lányok nagyon-nagyon szépen köszönöm! És persze Peti!! Neked külön nagyon köszönöm, hogy a hóbortjaimat ennyire támogatod...:-)))

14 megjegyzés:

Kaccat írta...

Gratulálok az ajándékodhoz!
Persze, hogy megérdemled, és kívánom, hogy sok-sok örömed legyen benne, és persze a környezetednek, hogy szépeket készítesz!
A férjed pedig egy arany ember, hogy ilyesmivel lepett meg!

Unknown írta...

A vicces, hogy csak a végén derült, ki számomra, hogy a tied lesz! Nagyon örülök, hogy te vagy az új tulaj! Szemem rajtatok!!! :D
Nagyon szerettem, biztosan te sem fogsz csalódni benne! Kívánok annyi örömöt és alkotást mint amit mi összehoztunk! :))
(Én is tesztelő üzemmódban vagyok!) :)

Tiffany-Andi írta...

Megérdemled! Gratulálok! És szuper figyelmes férjed van - ezt mondd is meg neki :-) Én üzenem :-)

Napsugárkisasszony írta...

Persze,hogy megérdemled!:)

Hencsilli írta...

De még mennyire megérdemled! Jaj,de jó! Kíváncsi vagyok, hogy majd milyen szépségeket alkottok együtt! Legyen benne sok örömöd :D

Unknown írta...

Gratulálok, szerintem 1000 százalékban megérdemled! Becézgesd, használd, nyúzzad egészséggel! Petikédet sokszorozni kellene! Másnak is jól jönne egy ilyen férj!:))

Hegemony77 írta...

Gratulálok! Szerintem is megérdemled! Hiszen sok-sok dolgot fogsz ezután elkészíteni vele, és lehet, hogy pihenni sem hagyod :) Kívánom, hogy sok örömöd legyen benne!

Mamis írta...

Gratulálok, és alkoss vele szépeket:)!!!

Agnes. írta...

Vitathatatlan, hogy megerdemled Csilla!!
Gratulalok hozza, orulok, hogy orulsz, es sok boldog orat toltsetek egyutt, a paroddal is:))es a varrogepeddel is;))

puszillak!!

Abile írta...

Legyen benne sok-sok örömöd és soha ki nem fogyó ötleted! :o)

Tiffanylda írta...

Jessssz!!! Ezt nevezem meglepinek!!!! Micsoda férj, micsoda gép és micsoda barátok!!!:) Mindenkihez gratulálok és teljen örömöd az új "társadban", mert valóban MEGÉRDEMLED!!!!!

Rita írta...

Nem megmondtam hogy a párodat szentté kéne avatni????? Pusszancs!!!!

Leki-Rita írta...

Nagyon boldog szülinapot! és csodaszép, hasznos ajándékot kaptál! Kíváncsian várom az elkészült alkotásokat!

KisVirág írta...

Hatalamas öröm egy ilyen! Engem Karácsonyra lepett meg a kedvesen, valami hasonló összeesküvés elmélet mellett. Azóta szerintem szídja magát...le sem kattanok :) Ha van egy kis időm, hajtom az új kis gépet! Sok örömet és jó munkát! :)