B.Barbara V. - Nagylányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Boglárka V. - kislányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Byborka V. - A legkissebbikünk:-)

Lilypie Premature Baby tickers

Idézetek minden napra...

2011. április 30., szombat

Barbara fényképei

Barbara szeret fényképezni. Azt hiszem már írtam, hogy gondolkodtam rajta, hogy majd egy nyáron elmehetne valaki fotós mellé tanulni.:-))) Ma délután ezeket a fotókat készitette Boglárkáról!:-))










Itt meg a fotósunk van lekapva egy szalonnasütés alkalmával. Ez a múlt héten volt!
Ezt a fényképet pedig nagyon nagyon jónak tartom. Ez a Barbara szeme. Ő fényképezte le saját magának! Szerintem nagyon klassz!! Bár csak a sulira is így koncentrálna!!:-(

6 megjegyzés:

Hegemony77 írta...

Tényleg nagyon ügyes! És aranyos a Picurka is!

Napsugárkisasszony írta...

Nagyon jó képek!:)

Nagymamis írta...

Nagyon ügyes a lányod, és bájos a modell!

Agnes. írta...

Szia Csilla!

Nagyon jok a fotok, kulonosen az elso tetszik nekem, azzal szerintem be is nevezhetne valahova.
Tunderi a modell de a fotos is aranyos:)

Nagyon szep Anyak napjat kivanok Neked!!

puszillak!

Tiffanylda írta...

Aranyosak a lányok!
Az utolsó kép nagyon izgi!:) "Szemesnek" áll a világ! Lehet, hogy fotós lesz?:) Írasd csak be abba a suliba!!!

KisVirág írta...

Nekem a pittypangosak tetszenek a legjobban, főleg az, amelyiken kissé homályosak a virágok :)))