B.Barbara V. - Nagylányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Boglárka V. - kislányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Byborka V. - A legkissebbikünk:-)

Lilypie Premature Baby tickers

Idézetek minden napra...

2011. május 4., szerda

Megint csak apró meglepik

Megint varrtam tegnap egy kicsit kikapcsolódásképpen. Két kolléganőmnek. Az egyiköjük, olyan mint én...sosincs nála táska a táskában. ( Nekem is azóta van, mióta Rita varrt nekem egyet.) Ezért neki varrtam egy összecsukható szatyorkát, meg hogy ne legyen egyedül a tatyó a táskban egy zsepitartót. A másik kolléganónek meg névnapja lesz holnap. Véletlenül megláttam a naptárban...és ma vele megyünk a nyíregyházi főiskolára.

Van még sok minden más is, amiket mostanában csináltam, majd apránként teszegetem fel.

Nem ferde semmi a varráson, csak most hajnalban fényképeztem, tehát nem túl jók a fotók. De már nem csinálok újakat, mindjárt indulnom kell.
Mindenkinek szép napot!

Nincsenek megjegyzések: