B.Barbara V. - Nagylányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Boglárka V. - kislányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Byborka V. - A legkissebbikünk:-)

Lilypie Premature Baby tickers

Idézetek minden napra...

2011. május 18., szerda

Szülinapra

Még ugyan jelenlegi, de junius 30-tól már csak volt főnökömnek szólíthatom a fönöknőmet, akinek mostanában van a szülinapja és én készitettem neki apróságokat. Bika a horoszkópja szerint és nagyon is becsülöm az akaratát.:-))) Bár néha fele is elég lenne..mondjuk, ha ránk pirit. Na, de sok minden terheli az ő vállát is...szóval megbocsájtható.:-))) A lényeg, hogy készitettem neki lila összecsukható táskát, zsepitartót. ( Ha minden igaza kedveli a lilát.:-) és graviroztam egy teás-kávés poharat a bika jegyével. A tulipán már csak úgy odakerült...hiszen virágot is illik adni...nekem meg már úgyis volt készen. Remélem örült neki, mker tcsak ott felejtettem az asztalán.:-))
Itt a pohár...amiből ugye nemigen látni sokat.:-)) nem tuom más hogyan fényképez gravirozott dolgokat???:-(
Már jól összefogdostam itt...de azért belegyűrtem egy pólót is, hátha jobban látni....

Na ez volt a minta, amit felhasználtam.:-)

És ez lett a táska. Ezen sem látni, de a gép tűzését szépen kipróbáltam rajat...és szerintem szépen varrtam meg. Nincs bélelve, mert Rita megmutatta a franciavarrást...és elég vastag volt az anyag...A mérete a szokásos Lidérckétől.

Ui.: Lehet szeptembertől is dolgozhatok...de ezt ugye a mostani közoktatási törvények miatt senki nem igéri. Szegény szerződéses tanár meg csak vár, vár...és majd kiderül, hogy kell-e még majd szeptembertől. Azt hiszem lehet pályát kellene módosítanom...gondolkodom...:-)))(((((

1 megjegyzés:

Tiffanylda írta...

Biztosan örült a volt főnökasszonyod a sok, szép ajándéknak, amit csak úgy odacsempésztél!:) Majd írj róla!
Ami az állást illeti, ma már senki, semmiben nem lehet biztos!:( Elég szomorú...