B.Barbara V. - Nagylányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Boglárka V. - kislányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Byborka V. - A legkissebbikünk:-)

Lilypie Premature Baby tickers

Idézetek minden napra...

2011. május 11., szerda

Gréti ajándékai

Hétfőn a postástól csomaot kaptam. Illetve ő csak kihozta...de Grétitől kaptam ajándékokat. Nagyon szépen köszönöm Gréti, mert nagyon örültünk neki. A kicsi bontotta fel, de nagyobbacskám is itt nézegetett mindent. Úgy kellett tőlük visszaszereznem, és eldugni, hogy ez az enyém!:-)))

A csomagban volt egy szalvétás dobozka és egy kitűző virág! Ha látnátok! Ez egy igazi aprólékos munka. Én azt hiszem erre (sem) lennék képes! Kaptam még kulcstartót, amit rögtön a fotó után fel is szereltem a sulis kulcsomra.:-))) A szalagot majd megmutatom akkor is, ha felhasználtam valami varrsában. Azt hiszem a nővérem piros házi áldásán kap majd nagy szerepet. ( Tesómnak nemsokára lesz szülinapja és ez lesz az egyik meglepim neki.) A kis fadíszeket meg nagyon szeretem képeslapok felhasználásánál ( is)...vagy képkereteket szoktam még velük dísziteni.:-)))

(
Ja és tollakat is kaptam, ami meg Boginak lett a nagy kedvence!

Szóval nagyon szépen köszönöm Gréti, nagyon tetszik és amit neked is írtam!!!!! Nagyon nagyon meghatottál a leveleddel!!Ti. képzeljétek el egy kézzel írott nekem szóló levelet is találtam a csomagban. Kis letört lelkiállapotomon nagyon emelt ez a levél!:-)) Köszönöm!!

1 megjegyzés:

Napsugárkisasszony írta...

Nagyon-nagyon szivesen!!!:)
Örülök,hogy így tetszett nektek!!!:)