B.Barbara V. - Nagylányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Boglárka V. - kislányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Byborka V. - A legkissebbikünk:-)

Lilypie Premature Baby tickers

Idézetek minden napra...

2011. július 14., csütörtök

Játékok...bár még nem az enyémeim:-))

1. Valamelyik nap kaptam egy emilkét és pont volt 5 percem. Jelentkeztem egy játékra, amiért én ugyan semmit nem tettem, csak kipróbálom a szerencsémet. :-)))

A linkre kattintottam itt...és kiválasztottam 1-2-3 ajándékot, amit szeretnék megnyerni, majd beregisztráltam. És ennyi volt.

Ha van valakinek kedve és természetesen ideje szintén megteheti, én a lehetőséget megadom.:-))))

SZÉP NAPOT!!!

2. És még egy Csodás hétvégét lehet(ne) nyerni a "Vannak még jó gyerekek" c. blogon is. Visszajáró olvasó vendég vagyok ezen a blogon és nagyon sok mindent hasznositok innen. Csak ajánlani tudom a figyelmetekbe, ha nem is akartok játszani és nyerni. Itt már több feltételt kell teljesiteni, hogy benne legyetek Fortuna kalapjában. De ime a link, ahol több mindent olvashattok erről is.:-)))

Nincsenek megjegyzések: