B.Barbara V. - Nagylányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Boglárka V. - kislányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Byborka V. - A legkissebbikünk:-)

Lilypie Premature Baby tickers

Idézetek minden napra...

2012. május 28., hétfő

Szülinapi ajándék Ritának!:-)

Az utolsó munkám Bíborka születése előtt - a Rita ajándéka volt a szülinapos láncban. "Szerencsésen" kiszámoltam az utolsó pillanatra...ugyanis még szerdán feladtam és csütörtökön meg már ugye kórházasat játszottunk.:-)) Időben oda is ért...bár lefényképezni elfelejtettem, meg még szerettem volna hűtőmágnest is csinálni, de nem akartam játszani az idővel és kiszámolni a perceket.
Így elloptam a Rita képét.:-)))

3 harmonizáló anyagcsomagocska került ide és egy gravírozott fűszertartó. A fűszertartót az itteni Műszaki áruk boltjában vettem meg, kapva a lehetőségen, hogy abszolúte sima, nincs rajta semmi és persze, hogy magyar termék. Nem az erősségem a gravírozásban a betűk vésése, de ezt ugye nem lehetett másképpen megoldani. És mivel az üveg sem volt olyan nagy, csak minimalista keretet tudtam rátenni. Az igazi úgy lett volna, ha a fűszereket is beleteszem. Kiemelten a paprika lett volna lényeges, mert házi fűszer paprikáim vannak, amiknek a színe utánozhatatlan. De nem mertem megkockáztatni a postai szállítás miatt. Majd ezt bepótolom Rita!:-)))

1 megjegyzés:

Tiffanylda írta...

Szerintem nagyon csinosak lettek az üvegek és Rita biztosan örült, még ha nem is voltak tele fűszerrel!:) Ügyes és szorgos vagy, mint mindig!:)