B.Barbara V. - Nagylányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Boglárka V. - kislányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Byborka V. - A legkissebbikünk:-)

Lilypie Premature Baby tickers

Idézetek minden napra...

2012. május 10., csütörtök

Szülinapos csomagjaim sok fotóval.:-)))

Kedves Lányok! Először is nagyon szépen köszönöm nektek a csomagokat és a türelmet, hogy eddig húztam az időt a beszámolóval....Isten bizony nem szándékos volt. ( Amúgy már a kórházban hegyeztem magam a bontásra, csak engedjenek már haza.:-))) Végre tehát tegnap reggel sikerült felbontanom a csomagjaitokat! Azt hiszem megérte a várakozást!!!! Arról nem beszélve, hogy kis segédem - Boglárka - olyan szinten el volt varázsolva, hogy alig lehetett abbahagyni a bontogatást. :-)))Tökre boldog volt, mert neki is feladata volt. (másképpen nem is tudtam volna megoldani, mert közben meg vártuk, hogy a kicsike, ha felébred, akkor félbe kell hagyni és mehetünk cicizni.) De nagy mákunk volt, mert Boglárka korán szokott kelni, viszont Bíborka szeret aludni, így pont be tudtuk fejezni a bontást, a fényképezést és a pakolást is.:-))) A sorrend nem jelent semmit, csak szervezésben úgy oldottam meg, hogy a csomagokat beszámoztam 1-11-ig (hogy tudja majd később a fényképezőgépen is követni, hogy melyik csomagot kitől kaptam) és Boglárka a számozás szerinte kicsomagolt és segített elrendezni az ajándékokat. Némely ajándékról több fénykép készült, némelyikről csak 2-3...ez sem jelent semmit, ahogyan sikerült.:-))) És akkor jöjjön a beszámoló! Elsőként bontottuk a B.Ildikó csomagját. Jó nagy csomi volt, ö késlekedett olyan sokáig, hogy Ildikó már el volt keseredve. De sérülten érkezett és szerintem ezért tartották vissza sokáig. De szerintem nem hiányzik belőle semmi.

Kaptunk egy Zsuzsis párnát, ami a nappaliban  találta meg a helyét a Rita cicás, és a Cinella narancssárga párnája mellett kapott helyett a kanapén. A cicát természetesen Boglárka rögtön lenyúlta és most azt is viszi aludni Kazi és Baba mellett.:-))) A kulcstartó meg nálam lesz a táskában, mert abból sosem elég...sok sok kulcsom van...:-))) Nagyon szépen köszönöm, nagyon szép és mutatós ajándékok!!:-)))
A 2. csomag L. Edina - Foltmoly-tól érkezett. Egy muffinos tartóka, amit falra lehet feltenni. Még nem raktam a helyére, de kitaláltam, hogy a konyhában lesz, ahová az apró, de gyakran használatos receptjeimet tudom berakni. A gombos nyaklánc nagyon tetszik, öt egyelőre az ékszertartóra helyeztem fel, mert még nem megyek emberek közé....de ott szem előtt van és bármikor leakasztom,akkor máris nyakba helyezhetem.:-)) Nagyon szépen köszönöm. A gombok ilyen jellegű felhasználásáról még egyáltalán nem is gondolkodtam.:-))) A csokit természetesen egy kosárkába tettük...és szerintem hamarosan el fog fogyni, mert a lányok nagyon édesszájúak...úgy kell őket pórázon tartani.:-)

A 3. csomag B.Ágnestól - ValamiBagitól jött.
Már eddig is nagyon tetszett a muffinos kártya, de most meg élőben még jobban tetszik. Azt hiszem lopom az ötletet, de csak SK részre. A teából már tegnap főztem egy adagot, mert sok folyadékot kell innom...és nagyon finom.:-))) A lánc meg szintén egyelőre az ékszertartóra került. Rácsodálkoztam, hogyan lehet ilyet készíteni??????? A piros csipkés könyvjelzőt meg már befogtam és az egyik most olvasott könyvben jelzi nekem, hogy hol is járok.:-)))) Köszönöm szépen neked is, nagyon örülök nekik!!!:-)))


 Ja! A csillagszórót persze rögtön meggyújtottuk.:-))) Boglárka vágott is néha arcot hozzá. Bocsi, de még pizsiben volt. Rita!! Ismerős a pizsi???

A 4. csomit S.Szilvitól - Cinellától bontottuk ki. Leesett az állam, mert nagyon szép dobozok kerültek elő belőle. Barbara a kicsit el is kérte tőlem...remélem megbecsüli, mert én ilyen szépeket nem tudok csinálni. A rózsás dobozba meg valószínűleg átpakolom az ezüst dolgainkat és van egy sarok, ahol az SK. ajándékokat gyűjtöm az asztalon és a falon ( majd egyszer megmutatom) és oda fogom rakni. Nagyon szépen köszönöm, nagyon-nagyon tetszenek!!!

Az 5. csomag Sz.Katától érkezett. Itt egy "megrendelt "dolog érkezett, mert egy szép rózsás neszeszer volt. Még nem pakoltam bele, -idö hiányában - de állandó használatos lesz. Én magamnak még semmit nem varrtam...illetve helyesbítek...talán 1-2 dolgot. Ezért is kívánkoztam rá ennyire erre a neszesszerre. Nagyon szépen köszönöm!!! milka csoki meg a bontogatás végére félig elfogyott.:-))) Ö nem került a csokigyűjtő kosárba.:-)))


A 6. csomag K.G.Veronika csomagja volt. Nagyon szép láncot és egy hozzávaló fülit kaptam. A gyöngyös lányok csomagjának illetve az ékszereknek külön nagyon örülök, mert ahogyan irtam is...szeretem őket, de nem nagyon van.:-))) Ez a barnás árnyalat meg kifejezetten jól jött, mert van egy ilyen színű blúzom - kismama blúz, amit még most hordok, mert  ugye az alakom hagy némi kívánnivalót maga után még.:-)))) Köszönöm szépen!!!!

 A 7. csomag F.G.Krisztina csomagja lett. Itt is gyönyörüen füzött medál lapult, ami Boginak (is) annyira tetszett, hogy fel kellett neki próbálni. Persze pózolt is hozzá.:-))) Az üveg kulcstartó meg nagyon szép, csak nem tudom, hogy merem-e majd használni. Féltem, hogy eltörik...szerintem diszként berakom az ilyen üveg tárgyaimhoz a szekrénybe.:-)) Nagyon köszönöm!!!:-)



A 8. csomag lett az A.B.Edina - Luna csomagja, amit felbontottunk Bogival. Na itt jó kis időt eltöltöttünk, mire  minden kis papír zacsiból előkerültek a kincsek. És persze kislányom adta az instrukciókat, hogy melyikből mit is készítsünk.:-))) Igazi kincsesbánya volt! Egyedül azt sajnálom, hogy nem egyhamar tudom kipróbálni az erős paprikát. utóbbi időben nem ettem, pedig nagyon szeretem!!!! Köszönöm szépen Luna!

A 9. csomag is sorra került ez a H. Ildikó csomagja volt. Itt is kis csodák vártak, ahogyan mondtam is a nyakláncok a gyengéim...és itt is találtam egy szépséget. Illetve egy szép dekoupagelt doboz. Sajnos elö kell venni az önkritikámat és elgondolkodni, hogy én ezt a technikát sem tudom, mert ez olyan szép, hogy én ilyet nem igen tudok csinálni. A kis angyalkás kulcstartó pedig a férjemé lett.:-))) Nagyon szépen köszönöm!


A 10. csomag a J.ildi - Sviro paketja lett. Próbáltam én itt mindenhogyan fényképezni, de a kora reggeli fényképek nem kedveztek nekem. Nagyon szép szinei vannak és nekem nagyon tetszik. Holnap ebben megyek személyigazolványos fényképezésre! ( Mindenem lejárt most 30-val, azt hittem még belefér az idömbe, de Bíborka megszületett....és most meg semmit nem tudok addig csinálni, mig legalább személyim nincs.:-))) Az apr csoki meg természetesen elfogyott a fényképezés végére!!!! Nagyon szépen köszönöm Ildi!


 És az utolsó csomag a 11. lett az I.V.Györgyi csomagja! JAAAJ, de nagyon örültem. Még Ritától kaptam anno egy összecsukható táskát, ami a táskám állandó tagja lett. De én mindig többet szeretek a táskámban tudni, mert kisgyerekkel mindig jó, ha van nálam egykét-több  táska, mert mindig akad valami pakolni való.

 Regélek most a táskáról, mert egy origami hajtogatott közepe van, ami már rég bizgatja a fantáziám, hogy milyen szépen átjön a japán origami már a varrásba is....mármint az egyszerűbb modellek.:-))) A rózsaszín masnis szalagos lógócska meg a Bíborka ágya felett fog helyet kapni, mert nagyon szép. És kaptunk még egy apró kincsebányás zacskót apró fatárgyakkal, amiből már Boglárka elképzelt magának egy fényképtartót.:-)) Ja és a csoki benne a zacsiban. csak azért nem fogyott el, mert nem vette észre ...:-)))Köszönöm szépen Györgyi!
 
Szóval ennyi sok csomagom volt és nagyon szépen köszönöm nektek lányok, mert nagyon klassz érzés volt. És bezsebeltem a nagylányomtól 1-2 elismerö pillantást, hogy nekem ilyen blogos társaim vannak. Szóval én a következö körben is szeretnék benne lenni. Azt hiszem nagyon jó idötöltésnek és amúgy is nagyon klassz dolgo! Köszi Rita, hogy kitaláltad és megszervezted!:*)))

JA! El kell áruljam, már reggel hozzáfogtam a beszámolóhoz, de felébredt Bogi egy kicsit itt hagytam...és mire visszajöttem az addig megirt 8 csomagos beszámolómból 5 maradt, mert elfelejtettem lementeni és elszállt az éterben.:-((( Utána meg beindult az élet....de szép így az élet, nem panaszkodom.

Szép estét nektek és köszönöm mégegyszer az ajándékokat is, meg a türelmeteket is, hogy eddig vártatok.:-)








































4 megjegyzés:

krealady írta...

Kedves vagy, hogy pont velem kezdted:) Hát, volt türelmed rendesen, hogy eddig kibírtad:) Örülök, ha tudtam örömöt okozni. Legyen belőle még sok-sok - mármint örömből:)

Sviro (Ildi) írta...

Örülök, hogy tetszik :)

Györgyi írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Györgyi írta...

Öröm volt készíteni és öröm olvasni a lelkes beszámolódat is.
Puszi, Györgyi