B.Barbara V. - Nagylányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Boglárka V. - kislányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Byborka V. - A legkissebbikünk:-)

Lilypie Premature Baby tickers

Idézetek minden napra...

2010. március 19., péntek

Lemaradásom egyik okai ezek voltak....

hogy belefogtam sorozatban gyártani a nagy koszorúkat. Én nem vagyok normális!! De úgy gondoltam, hogy ha nekem van...akkor megosztom az anyuval és anyósommal is a munkámat. Vagy örülnek, vagy nem!:-)))
Ilyen lett az anyué és az anyósomé:

Az enyémről meg korábban már raktam fel képet. Itt:

Ja csináltam még két kicsit is magamnak az én szineimmel ( Sárga, narancs, és zöld)...de nem lett olyan jó a kép. Csak a méret miatt ( hogy mekkora a különbség a kettő között) ..felrakom ide is.:-))

A tömködéssel kapcsolatban meg el kell áruljak egy titkot ( bár így is sokáig tartott, de mégis haladósabb volt), hogy egy cégtől szereztem un. "paplan-tömítést" ami nem olyan puha, mint a vatelin. Van tartása...és azt vágtam hosszú csíkokra és azt húztam bele a csőbe.:-))) Ettől nem olyan petyhüdt, hanem stabil a koszorú!!:-)))

Nincsenek megjegyzések: