B.Barbara V. - Nagylányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Boglárka V. - kislányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Byborka V. - A legkissebbikünk:-)

Lilypie Premature Baby tickers

Idézetek minden napra...

2010. március 10., szerda

Luna meglepije!!! - megérkezett !!!!

A Latinka ajándékláncában Lunától kaptam meglepit. illetve királyi többest kell használnom, mert kaptam a lányaim is!:-))) Minden kézi munka!! Még a szappan is...aminek Bogi nagyon-nagyon örült. Éppen a szomszédból jött haza, mikor megtalálta a szappant és boldogan mutogatta!



Így a meglepik közös fotózásán a szappan már nem szerepel!:-)))



Hozzá kell tennem, hogy Barbara sem különb, mert hazajött suliból és ment matek különórára....DE! az ajándékait vitte magával megmutatni a Marika tanárnéninek!!!!

Na és akkor beszéljünk rólam is! Én sem vagyok különb...mert nagyon örültem az ajándékoknak. Nagyra becsülöm a fáradtságot az elkészitésével. És ígérhetem a gyerekek nevében is, hogy nagyra fogjuk becsülni. Pl. úgy, ahogy a következő fényképen is szemléltetem...mert kiraktam az alátéteket és a meglepiket másképpen is az asztalra!!!



Kedves Luna nagyon szépen köszönjük a meglepit! Nagyon tetszenek és nagyon nagy örömöt okoztál vele a mi kis családunkban!!:-)))

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Batorba nagyon örülök, hogy megkaptátok és hogy sikerült örömet okoznom vele Nektek!

A dvd-n amit küldtem, Urad számára is van meglepetés! Mivel írtad, hogy nagyon szereti a motorokat, több Yamaha modellt lehet összeállítani papírból, ha szereti az ilyeneket és elég kitartó az összeállításban! Remélem tetszeni fog neki is, és örömét leli majd ebben a komoly motor építési munkában! :)

batorba írta...

Kedves Luna!
Mondtam "azUramnak", hogy neki is van meglepi...és örült neki..de rám bizta az összeállítást!:-)))Közben már megnéztem a DVD-t és nagyon sok minden van rajta! Nagyon szépen köszönöm!
Tegnap este meg a Boglárka és az én muffinomat befogtuk tűtartónka. Barbara viszont eltette az övét!:-)))