B.Barbara V. - Nagylányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Boglárka V. - kislányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Byborka V. - A legkissebbikünk:-)

Lilypie Premature Baby tickers

Idézetek minden napra...

2010. március 1., hétfő

Táska projekt...elkezdtem...

Csak nem hagyott nyugodni a táska..:-)) Sötétzöld vásznat választottam hozzá...és mindenképpen kellett rá, valami minta. Ezért kitaláltam, hogy a múltkor is elhagytam a boltban a táskámat ( végül meg lett....mert fel sem tünt amúgy, hogy táska nélkül mentem haza..:-((( ) - Ráírom a nevemet. Lehet valami egyszerübb mintával kellett volna elkezdeni az applikálás gyakorlását!:-))) De mindazok ellenére, hogy első munka és nem egyenletesen vitte a gép...és lehet sűrűbbre kell állitani...stb. totál be vagyok zsongva ettől.:-))))Nekem a maga tökéletlenségével is tetszik. Lehet ettől szebb számomra, mert én csináltam!:-)))



Ha Bogika is úgy akarja - mert most még alszik - akkor ma a táskát is befejezem. Lehet csak éjszaka lesz belőle...de az sem baj!:-)))Ki akar most aludni, mikor van elfglaltság!:-)))

Ja...most hazudtam, mert a betűk alá csak oda raktam egy virágmintát ( nincs felvarrava és nem is ide lesz )...azon gyakoroltam tegnap este ...szóval az az első applikálásom.:-))

2 megjegyzés:

latinka írta...

Nagyon ügyes vagy,és tényleg be vagy zsongva,az látszik:))

Aranka írta...

Aranyos a felíratos táska a keresztneveddel. Elárultad magad : ).