B.Barbara V. - Nagylányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Boglárka V. - kislányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Byborka V. - A legkissebbikünk:-)

Lilypie Premature Baby tickers

Idézetek minden napra...

2010. március 23., kedd

Varróklub a faluban

Na lehet ez is egy hosszú történet lesz:-))) ( Mert el kell, hogy magyarázzam és sok fénykép is lesz!!!)
Már régóta vonzódtam a varráshoz...de valahogy ez nem teljesedett ki, még így hobby-szinten sem mindaddig, amíg nem kerültem kapcsolatba Latinka révén Rirával a játékban. A kezdő lökést Rita adta meg a szép dolgaival, amik hasznosak, szépek, és én is meg tudom többé-kevésbé csinálni. És itt lépett életbe a "Sors keze", hogy akkoriban szereztem tudomást róla ( vagy akkor tudatosult ), hogy itt Tmérán is van egy Club, akik időközönként találkoznak és tanulnak egymástól és megmutatják egymásnak az ötleteiket.
Már karácsony előttvoltam egy ilyen foglalkozáson ( A másik blogomban irtam is róla) Ma szintén voltunk a 2. találkozón. Szépen felpakoltam a kicsikét és a nagyocskát...és rettentően jól éreztük magunkat. 5-től fél 7-ig voltunk ott. Csak azért jöttünk el, mert a kicsike nem uzsonnázott....:-)))
Bogi élvezte a társaságot, és nagyon nem is kellett ránéznem, Barbara meg hozzá fogott szalaghimezni.:-))))
ti. ez volt a fő téma: Szalaghimzés a hungarocell tojásra!!! Megpróbáltam és ugyan nem tökéletes, de tényleg egyszerübbnek túnik nekem, mint egy X-szemes.

Az első óra mondjuk azzal telt el, hogy megcsodáltuk egymás csodáit, műveit...és osztogattuk az ötleteket. fénymásoltuk a sablonokat...és beszélgettünk.

A nővérem is eljött...és hozta magával az X-szemes dolgait. Jaj, nagyon szépek. Hogy van hozzá türelme????:-))) (Bár be kell valjam, ő meg rácsodálkozott az én Tilda nyiszimra és Mangyalcimra illetve a táskámra...nem akarta elhinni, hogy én csináltam.:-))))

Éva mutatta meg a szalaghimzés alapját...sőt még fénymásolatot is kaptam. Bár azt hiszem van szalahimzéses digi könyvem, de így sokkal életszerübb volt.

Hevesről is érkeztek vendégek! Ki ismeri fel őket???Igen - Ancikáék a Rövidárúból is itt voltak!!!!

Boglárka is lefoglalta magát. A háttérben látni, ahogyan ül a nővérem ölében. de állt ő séken is a tábla előtt és rajzolt. tiszta kréta lett a rucija.:-))) No meg járkált közöttünk és ő is szemrevételezett mindent!


Szerintem nagy élet volt itt és mindenki nagyon jól érezte magát.

És néhány itt bemutatott ötlet, amik közül 1-2 dolgora azt mondtam, hogy én is szeretném megcsinálni....majd egyszer. Amúgy meg volt nagy röhögés, mert nagyon ismerem én már Barbara nagylányomat....ti. ő mindenre azt mondta, ami megtetszett neki, hogy ő is szeretne.:-)))




Ezek a képek sajna csak töredéke annak,amit le szerettem volna fényképezni...de először itthon hagytam a memória kártyát, amiért végül hazajött Barbara...majd pedig lemerült a gépem.
De hoztam el ötleteket, amiket be kell majd szkennelnem...és még iderakom.Jó lehet még valamire.:-)))
Szóval megint egy szép nap van a hátam mögött...és most megyek varrni.:-))) Láttam valami apróságot ott...és amúgy is le vagyok maradva a libával, meg csibével...meg....:-)))

3 megjegyzés:

Györgyi írta...

Nagyon jó egy ilyen egymást segítő közösség.
Nekem is lenne mit varrnom, de napok óta nincs meg hozzá a hangulatom. Talán majd a szünetben.

batorba írta...

Én is jól éreztem magam most is, meg a múltkor is. A varrás meg most nekem is marad...annyi minden van..csak apróságokra van időm...pedig még nem is dolgozok, mert itthon vagyok...

Ildi írta...

Jaj, Csilla, én is olyan vagyok, mint Barbarád!:))))) Mindent meg akarok csinálni!..:) Más kérdés, hogy nincs időm semmire! Valamit küldenél erről a szalagvarrásról? Köszi!