B.Barbara V. - Nagylányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Boglárka V. - kislányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Byborka V. - A legkissebbikünk:-)

Lilypie Premature Baby tickers

Idézetek minden napra...

2010. szeptember 11., szombat

Már megint Lidércke:-))))

inspirált és az utólagos engedelmével lekoppintottam egy házi áldást. Közel sem olyan, mint az övé....de mégis...
Ez egy ajándék része lesz ( majd megmutatom egyben is ), talán még hiányzik róla valami...fagomb...vagy ilyesmi...még nem tudtam eldönteni. A leendő gazdija minimalista és naturalista...
Még tervbe van véve 1-2 a barátnőmnek, az anyámnak...azok már lehet kicsit komplettebbek lesznek. Nem kukacoltam, mivel az nekem nem megy. Egyszerüen a felmosóronygyon csak egyenes vonalakkal tűztem le. Azt hiszem két oldalú bavasalhatót még valahonnan szereznem kell, mert a nyomtatható szövet kicsit bugyog....de itt A rövidáruban nincs...:-((

Az érdekessége ennek az anyagnak, hogy a 140 cm szélességében kb.15-20 cm-ként más minta van...tehát nem szimmetrikus. Abszolut jó, ha ugyanolyan stílusú, de mégis más mintás anyagokat szeretnék felhasználni valaki ajándékához.:-)))

Nincsenek megjegyzések: