B.Barbara V. - Nagylányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Boglárka V. - kislányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Byborka V. - A legkissebbikünk:-)

Lilypie Premature Baby tickers

Idézetek minden napra...

2010. szeptember 14., kedd

Meglepetéses szép napot kívánok

..mindenkinek! Nekem a mai napom ilyenre sikeredett.:-))) A Latinka ajándékláncában Lívitől érkezett csomagom. Alig tudtam hozzájutni a saját csomagomhoz, mert Boglárka lenyúlta. Szomszédasszonyom is itt ámuldozott, mert pont vele voltunk úton kocsival, míg a postás a teraszunkon hagyta a csomagot! Amellett, hogy én ilyeneket nem is tudok csinálni...ellepett bennünket a levendula illata!!! IMÁDOM!! A kép előterében pedig az apró mütyürkék gombocskák és mágnesek!!! Jaj, de örültem nekik! Köszönöm Lívi, nagyon kedves, szép, csodálatos, illatos, "csecse" ajándékot kaptam Tőled!!!:-))))

Tiffany Anditól is kaptam egy lepkét a Játékban elért pontszámaimért.:-))) Andi nagyon szépen köszönöm....a másik lepke mellett van a helye az ablakban!

2 megjegyzés:

Tiffany-Andi írta...

Szóval, ezt benéztem! Már volt pillangód!!! Hiába, nem tudom észben tartani, ki mit kapott....remélem, legalább a színe más! :-)))
Nagyon szívesen, így jár, aki rendszeresen benéz hozzám! :-)))

batorba írta...

Drága Andi! De az olyan térbeli pillangó és a Barbara sobájában van az egyik ablakban!!! A másik szárnyra meg pont "kellett" egy lepke!!!:-)))És nagyon köszönöm! Az amúgy olyan lilás színű!