B.Barbara V. - Nagylányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Boglárka V. - kislányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Byborka V. - A legkissebbikünk:-)

Lilypie Premature Baby tickers

Idézetek minden napra...

2010. november 11., csütörtök

Bölcsis táska:-))

Az én kicsikém ugyan nem jár bölcsibe...és valószínűleg nem is fog. Sőt az oviba is majd csak jövő szeptemberre veszik fel...de varrtam neki egy viaszkos vászonból egy táskát. ( Nagyon édes gyerekmintás anyagot kaptam...és az előkéje varrásakor, illetve a használt viaszkos teritőm újrafelhasználása után rájöttem, hogy elég könnyű vele dolgozni. És hálás anyag is!:-)) Mi elég sokat vagyunk úton és ez az ő pakolós táskája lett. Ebbe kerül a tejcsi, a víz, esetleg szendvics és valami kisméretű könyv. ( A nagyobbacska könyveket meg anya viszi külön...mert könyv majd mindig van nálunk!):-)))

Ezen felbuzdulva a barátnőm kislányának is varrtam egy ugyanolyan táskát! MERT ő bizony már bölcsibe jár! ( Barátnőmmel annak idején de sok egyforma dolgot birtokoltunk...és ezt most átvisszük a gyerekeinkre is! Pl. piros halálfejes gatyójuk is van egyforma!:-)))

Boglárka totál be volt lelkesedve és rohangált a táskákkal, mikor pakoltuk őket...így csak éppen lekaptam a leánykát két hülyeség között.:-)) Amúgy iszpnyú jó humorérzéke van! ( Majd a másik blogomban leírom.)
Itt lefényképeztem a belsejét is, mert egyszerű lepedővászonnal kibéleltem és megspékeltem egy zsebecskével is.
És ime a két táska még együtt. Azóta már a barátnőmnél van, mert ma délelőtt bevittük neki!

4 megjegyzés:

Tiffany-Andi írta...

Nagyon ügyes vagy!!

l.móni írta...

Nagyon jók lettek:))
Ötletes táskák:))

Unknown írta...

A táska nagyon szép, de a modelled, minden pénzt megér! Hogy pózol már a drága! :))

Csipkerózsika írta...

Vidám,aranyos tasik lettek,illik modellhez..:))