B.Barbara V. - Nagylányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Boglárka V. - kislányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Byborka V. - A legkissebbikünk:-)

Lilypie Premature Baby tickers

Idézetek minden napra...

2010. november 12., péntek

Nem bírom ki! Még egy gyors játék!!!:-)))

Szóval: Hogy ne teljesedjen ki semmilyen technikában a tökéletességem....belefogtam valamibe! Ez megint egy új dolog. Találgassatok, mi lehet az???!!!:-))) Olyan, mint a LOTTÓ!

Aki ELSŐNEK kitalálja, annak küldök valami meglepit!:-)))DE! Azt hiszem még nem az új technikával....azért nagyon rossz dolgokat nem akarok kiadni a kezemből.:-)))

Segítséget nem adok, hacsak nem ezt, hogy egészen új..soha nem csináltam még, csak bizgatta a fantáziám...és kell hozzá valami...illetve kettő, velem együtt 3.:-)))

ELÉG ÉRTHETETLEN???:-)))

5 megjegyzés:

N. Adri írta...

Gravírozás?

Rita írta...

csak nem megvette Peti??????

batorba írta...

Krisztina! Nem a kötés...arról lemondtam...nincs kitartásom hozzá. Talán inkább horgolás!:-)))

Adri! Honnan tudtad????????:-)))

Rita! DEEEEE én magamnak..mert ő nem kapta meg!!!!!:-)) De a jószándék meg volt benne!!!..és éppen most próbálgatom, amíg a kisasszony alszik. Ti. a varrógép most a mai napon 3-szor törte el a tűmet..és most kicsit feladtam.:-((( Bár ott is belefogtam valamikbe...:-((( De apránként meg lesz minden!!!

Így már a pasiknak is tudok(nék) majd karácsonyra valami egyedit késziteni...:-)))

batorba írta...

Adri csomagom a jövő héten indul feléd, asssszem a címed meg van még!!!:-))))

N. Adri írta...

Hú, ebbe jól beletrafáltam! :-) Igazából a Varrogatón olvastam, néhány napja, hogy elkezdett ő is gravírozni, még képet is tett fel a munkájáról és gondoltam, hogy hátha mást is megfogott ez a dolog, elég népszerű mostanában. :-)
Köszönöm szépen, várom a csomit. Ha nincs meg a címem, küldj egy e-mailt és megadom. :-)