B.Barbara V. - Nagylányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Boglárka V. - kislányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Byborka V. - A legkissebbikünk:-)

Lilypie Premature Baby tickers

Idézetek minden napra...

2010. november 6., szombat

Virtuális staféta ajándék:-)))

Készen van az előzetes egyeztetések alapján a Tiffany Andi két képe.(Illetve csak majdnem kész, mert apró javításokat még eszközlök rajta..amiket most vettem észre a fényképen:-((() REMÉLEM MAJD TETSZIK ...
Én előtte magamnak igen élénk szinekkel készitettem el a kereteket...és kicsit meg is illetődtem, mikor Andi kérte a remélem ilyen keretet ...de azt hiszem el kell mondani, hogy én magamtól ki sem mertem volna próbálni. Viszont nagyon tetszik...:-)))


Amúgy sok mindent csináltam az utóbbi időben...majd csak elkezdem már fényképezni is őket...és akkor rakom fel ide is...mert azért nem lustálkodok. Nagyon készülök különböző dolgokra, dolgokkal....és a karácsony már nagyon lebeg a fejem fölött...:-)))

UI.: Hétfőn postázom!!!!!!!

4 megjegyzés:

Unknown írta...

Nagyon tetszik a keret színe! Antik hatása van. Nagyon szépek.

Tiffany-Andi írta...

Óóóóóó, gyönyörűek lettek!! Pont így képzeltem!! Köszi, köszi!!!

Lara írta...

Szep a keret,talal a kepekhez,foleg a margaretashoz,es ami a legfontosabb,hogy a nyertesnek tetszik.

Ládikó írta...

Csodaszépek lettek! Gratulálok. :)