B.Barbara V. - Nagylányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Boglárka V. - kislányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Byborka V. - A legkissebbikünk:-)

Lilypie Premature Baby tickers

Idézetek minden napra...

2012. január 13., péntek

Tiffanyldától kaptam! Köszönöm:-))))

Tiffanildától kaptam ezt a dijat. Nagyon nagyon szépen köszönöm! Teendőm vele: 3 dolgot irjak magamról.

1. Szeretem az állatokat.:-)
2. Szeretem a gyerekeket.:-)
3. De sajnos nem mindig szeretem a felnőtteket.:-(

Tovább adnám, ha lehet Mindenkinek, aki követ és aki szereti az ilyen kihivásokat.:-)))


 További szép napot kívánok MINDENKINEK!

6 megjegyzés:

Agnes. írta...

Gratulalok Csilla:)valahogy nalam is hasonlo a sorrend:)

puszillak, szia:)

Tiffanylda írta...

Nagyon szívesen és bocs, ha zavartam vele!...

Nagymamis írta...

Csilla gratulálok a díjadhoz!

batorba írta...

Ágnes! Lehet első helyre kellett volna írnom a gyerekeket!:-))) De nem rangsoroltam a dolgokat, csak leírtam, ahogyan eszembe jutott. A 3. helyre mindenképpen az a megjegyzésem került volna, hogy elnézést kérjek minden rendes "fölnőttől" ezért a tulajdonságomért.:-)))

batorba írta...

Tiffanylda! Nem zavartál,....én tartozom köszönettel, hogy mindig gondolsz rám.:-))))

batorba írta...

Nagymamis! Nagyon szépen köszönöm nked is. Pláne, hogy még időt is szánsz a kommentre.:-))))))Mindig nagyra értékelem a megjegyzéseket, mert itt olyan sok jót kapok!:-)