B.Barbara V. - Nagylányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Boglárka V. - kislányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Byborka V. - A legkissebbikünk:-)

Lilypie Premature Baby tickers

Idézetek minden napra...

2012. január 30., hétfő

Plusszos gasztro bloggerség :-))) + zsepitartó

Eljött a 2. iskolában is az utolsó napom.:-))) Én készültem:

Limara pékségének köszönhetöen két meglepivel is sikerült lelkes kollégákat ott hagynom a suliban.:-)))

Megsütöttem ( már nem elöször.:-))) a Napraforgót. Az egyik marcipános tölteléket kapott ( 20 dkg marcipán masszát tettem bele.), és a másikba ketchup+sonka+sajt.



 Aztán 10 darab zsepitartót varrtam más-más szinekben és becsomagoltam. Nem azért, hogy megsirassanak, hanem azért, hogy eszükbe jussak, ha benyúlnak a táskájukba.:-)))

Varrtam mást is, de elfelejtettem lefényképezni  illetve a fotómasinám le volt merülve...és még nem tudom mutatni, csak ha a szülinapos ( január 18-i) felrakja a blogkára.:-))) Illetve a február 1-i szülinaposnak is készen van az ajándéka, de azt meg még nem mutathatom.:-)))

És a következő express croissant is a Limara oldaláról való. Egyik reggel elkészitettem, mikor még párom is itthon volt. Az egyik marcipános, a másik meg sajtos.:-)))
Szóval plusszos volt ez a sütésem, mert nem minden sül meg minden kökeményre....mit az elözö bejegyzésemben emlitett bajor perecem.:-))))

Köszönet érte LIMARA-nak!

2 megjegyzés:

Nagymamis írta...

Gusztusosak nagyon! Képzeld a múlt héten bennünket is meglepett egy nyugdíjas kolléganőnk a Napraforgóval....isteni finom volt.
Jó pihenést......élvezd a baba várás örömeit!
Nekem is lesz unokám.....igaz még csak kilenc hetes.....és nagy az öröm!

batorba írta...

Kedves Nagymamis!

köszönöm, próbálkozom lassitani kicsit, mert nem szoktam kényeskedni, de azért a nap végére elnehezül a hasam.:-)

Dolgozni ugyan most nem fogok már menni, de elég sok minden tervbe van véve a kicsi lányommal. ( Orvosi látogatások, ellenőrzések az ekcémájával...egy orrmandula mútét...stb..) A tetejébe itthon elkapott a selejtezés-takaritás-fészekrakás....

És persze barkácsolni-alkotni is szeretnék. Az oviból az apák napi tollak már itt vannak és gravirozásra várnak.

Szóval élvelzkedem majd biztosan minden szinten és várom a babánkat!

Gondolom, hpgy ez nálatok is nagy az öröm, hiszen az a szép, ha születhet egy baba!!!!:-)))Gratulálok!

Legyen szép estéd!

P.