B.Barbara V. - Nagylányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Boglárka V. - kislányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Byborka V. - A legkissebbikünk:-)

Lilypie Premature Baby tickers

Idézetek minden napra...

2012. február 4., szombat

Februári szülinapos

..A Rita játékában ezt kapta tőlem. Elfelejtettem lefényképezni..illetve akkor jutott eszembe, amikor már becsomagoltam és leragasztottam a boritékot.:-((( Egy piros textill tároló egy Házi Áldás...persze hozzá piros a képeslap. 1-2 apróság és az Ildikó kislányának egy organzás-hableányos lánc.:-)))

A januári csomaggal ugyanígy jártam, mert ott sem fényképeztem...de sajnos még nem is tudtam fényképet szerezni.:-(( Na várok még, hátha majd azt is mutathatom.

Aztán volt még egy elmaradásom, amit szintén nem fényképeztem. Szegusztól kaptam karácsony előtt ezeket az ajándékokat. Kedves Timi! Bocsánat, hogy csak most kerítettem rá sort...és a tetejébe még a fényképedet is loptam.:-))) De!! Nagyon szépen köszönöm!!!

Nincsenek megjegyzések: