B.Barbara V. - Nagylányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Boglárka V. - kislányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Byborka V. - A legkissebbikünk:-)

Lilypie Premature Baby tickers

Idézetek minden napra...

2012. április 24., kedd

Monitordísz!:-)))

Kaptam egy ajándékot Latinkától.....nagylányom hozta haza. Emlékeztem én, hogy láttam én már ilyet a Magdi blogjában...de nem tudtam pontosan mire is használjam fel ezt a gyönyörűséget. Szekrényt feltúrtam megfelelő méretü képkeretért, nekiültem keresni fotót a két csajomról, válogattam a színes kartonok között....ugyanis én mindenképpen képkeretsarkot láttam ki a díszemből.:-))))

Amit aztán Magdi megoldott egyetlen levélváltással, mert nevetve és mosolyogva írta nekem, hogy ez egy monitordísz!!!! Na gyorsan fel is raktam a monitoromra és azóta onnan figyel.:-)))))

Nagyon szépen köszönöm Magdi! Boglárkának nagyon tetszik!!! És persze nekem is!!!! Ás ahogyan írtam ez egy nagyon szép-hosszadalmas, aprólékos munka, amit én nagyon meg fogok becsülni, mert soha(!) nem lesz-lenne hozzá türelmem. ( Vagy ki tudja, egyszer még belevágok, mert rettentően tetszik!!! )

Köszönöm szépen!



1 megjegyzés:

latinka írta...

Nagyon szívesen:))
(és tényleg nevetve írtam:)))