B.Barbara V. - Nagylányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Boglárka V. - kislányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Byborka V. - A legkissebbikünk:-)

Lilypie Premature Baby tickers

Idézetek minden napra...

2012. április 22., vasárnap

Lila szülinap :-))

Az idősebbik unokaöcsém menyasszonyának lesz holnap a szülinapja. Ma köszöntöttük fel. Lila a kedvence. Utolsó pillanatban varrtam meg amit mutatok, mert már egyet megcsináltam, de nem tetszett...:-) Na még ez sem lett tökéletes...de majd legközelebb..:-)))

Szóval készült neki egy szakácskönyv...a bevált családi receptek válogatásából. Kapott még nád fakanál készletet és egy csajos kis táskába rakható naptárt.. ( Ez utóbbiakat nem fényképeztem le.)

Ugyanilyet készítek majd a másik unokaöcsém menyasszonyának...csak rózsaszínben. Milyen jó, hogy a csajoknak van kedvenc színük..:-))))Neki a jövő héten lesz a szülinapja 28-án.:-

4 megjegyzés:

Tiffanylda írta...

Milyen jó dolguk van a kis menyasszonyoknak!:) Még mindig van ideged varrni???:))) Gyönyörű! Nem tudom, mi nem az igazi, de ennél rosszabb soha ne legyen!
Bocsánat, hogy itt és most - ilyen későn -, de most vettem észre, hogy ma Csilla nap van!
Isten éltessen drága Csillám, kívánok erőt, egészséget és legyen könnyű a rád váró legújabb feladat!:) Úgy látom, nem lesz kicsi a babátok!... Vigyázz magadra!!! Millió puszi!:)

batorba írta...

Drága Ildi!
Csinálok még mindent, délutánonként többnyire már csak ülö program fér bele...:-))
Köszönöm a köszöntésedet! Én annyira nem is tartom számon, mert sokszor elfelejtem a névnapokat...pedig fel van irva....:-(
A babánk meg csak itt a kiirásaban "nagy". Amúgy azt hiszem normális méretei vannak...szerintem akkora mint Barbi meg Bogi volt.:-)) Szülni jó.:-))Majd megnö idekinn.:-)))

Kaccat írta...

Isten éltessen névnapod alkalmából :-)
egyébként hihetetlen miket találsz ki ajándéknak!
Jó, hogy van akinek adhatsz ilyesmit, azt hiszem az én sógornőim megsértődnének, ha recepteket akarnék nekik ajándékozni...
Egyikőjüknek még a kezdet kezdetén keksznyomót ajándékoztam, mert azt hittem szeret sütni, kiderült, hogy nem ő sütött, hanem anyukája, azt hiszem azóta is kibontatlanul áll az ajándék...

batorba írta...

Kaccat!

Köszönöm a névnapi köszöntést.:-))) Sokáig gondolkodtam én is az ajándékon ( az túlzás, hogy hónapokig...de jól átgondoltam.) Fiatalok még a sógornöim (leendök) és szoktak tólem kérni recepteket, meg megkóstolják mindig a hétvégi sütiket, sósakat, ha beállitanak. Ezért metrtem nekik ezt csinálni.:-))) Nem mindig tudok tudok SK-t csinálni.:-))