B.Barbara V. - Nagylányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Boglárka V. - kislányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Byborka V. - A legkissebbikünk:-)

Lilypie Premature Baby tickers

Idézetek minden napra...

2012. április 3., kedd

Rita szülinaposa Zsu + Húsvéti tojások 2.

Most nem nagyon van már energiám irni, csak címszavakat "vetek" ide.:-))) Hosszú volt a mai nap.:-))

Rita szülinaposa a kékenél most Zsuzsa volt. Neki készitettem ezeket a tárgyakat...nagyon halovány lilára vettem....

És ma készen lettek végleges formában várnak az ovis locsolós tojások. Csütörtökön bemegyünk az oviba egy kis locsolkodásra.:-)) Tudom a lila üti a pirosat, de a csokitojásnál maradt a hagyományos szín: piros.:-)))

A képeslapok meg a dadusnak, óvónéniknek, én volt kolléganőimnek és a doktorbácsimnak és ápolónőjének készültek. ( Orvosomnak ma pont át is adtam őket...és bezsebeltem érte 2-2 puszit.:-))) Úgy láttam örültek neki. ( Doki bácsi kapott még egy piros textil tojást, a segítője pedig egy zsepitartót.) Ezek után már nem volt ciki figyelmeztetni, hogy a várható szülésem idejére legyen szíves ne menjen messzire pl. Húsvéti szigetek nyaralni...vigyorgott rajta.:-)))


 Ezt a fényképet Boglárka készítette...imád fotózni.:-)))


Nincsenek megjegyzések: