B.Barbara V. - Nagylányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Boglárka V. - kislányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Byborka V. - A legkissebbikünk:-)

Lilypie Premature Baby tickers

Idézetek minden napra...

2012. április 1., vasárnap

Húsvéti tojások 1. :-))

Többszörös lányos anyuka révén.:-)))...szoktam készülni a húsvétra. Bár közel sem olyan látványos már a HÚSVÉT, mint anno "lánykoromban". Épp Párommal beszélgettünk róla, hogy azért akkoriban még volt hangulata. Mindig olyan izgalommal vártam, hogy ki is jön...meg jó volt bolondozni a fiúkkal.

Manapság meg ugye...sokan elmennek otthonról...meg nem szereti, nem készülnek...stb. Hozzánk is többnyire a család férfi tagjai jönnek, de én szeretem a lányokat emlékeztetni a dolgokra és pl. Tojásfát is díszítünk, menüt is rakunk össze, meg tojásokat is készítünk a "fiúknak, férfiaknak", hogy megtiszteljük őket, ha már eljönnek hozzánk, hogy Sk. cuccot kapnak.:-))) S hozzáfogtunk már a nagytakarításhoz is, és sorra kerülnek ki a díszek, ablakra, ajtóra, falra....amerre haladunk a tisztasággal.:-)))

Délutánra kelve azonban sokszor ülő foglalkozást kell magamnak keresni, mert kicsit nehézkes s a pocak. Ekkoriban készültek az alábbi tojások. Természetesen még nem vagyunk készen a dolgokkal...de már haladunk előre. ( Csirkék kiszabva, fatojások bekészítve...csak kis csajom nem alszik, hogy nyugiban pirogravirozhassak.:-( )

De azért mutatok már kétfajta tojást, ami nálunk készült mostanában. Boglárka segítségével persze. Még nem jár oviba. Majd Húsvét után "engedem" csak közösségbe.:-))) Addig még élvezze az anyai figyelmemet, hogy öt nemrégiben műtötték és még vigyázok rá!:-))) Bár szerintem ó már el is felejtette.:-)))

A textil tojásoknál, ö is rajzolta a sniccernek a mintát  alig tudtam kibogozni az én mintámat:-))), aztán adogatta az anyagokat és válogatott velem. Utána a szalagokat adta kézre és gombostűzött, ahová mutattam. Szóval nagyon nagy segítségemre volt!!!!!:-))))

A  nagy sárga tojás apának készült!!!!!:-))) (Hátul középen!)




Ezek a tojások pedig Praktika ötlet alapján ( még felfüggesztő masnik nincsenek rajta, de az ovis társaknak és óvónéniknek készültek. Itt is Bogi kinyomózott, ragasztózott...és ott volt, ahol meg kell fogni a munkát.:-)))
De még mondom közel sem végeztünk. Sajna a nap már nem áll, csak kevesebb, mint 24 órából...és ahogyan említettem sokszor pocak lehúz...DE! Nem kényeskedek itt. Tudjátok ti is, milyen ez.:-)))

Szép hétvégét!


1 megjegyzés:

Kaccat írta...

nagyon ügyesek és tevékenyek vagytok :-)
Régebben én is imádtam az ünnepekre készülődni, mostanában pedig...