B.Barbara V. - Nagylányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Boglárka V. - kislányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Byborka V. - A legkissebbikünk:-)

Lilypie Premature Baby tickers

Idézetek minden napra...

2012. szeptember 16., vasárnap

Latinka öszi játékában kaptam

Ildikó Gyöngyszemeitöl - azaz ILdikótól az ajándékomat. Borzasztó nagy örömet szerezett nekem. Ugyanúgy, mint az X-szemezés nem megy nekem, nem tudnák gyöngyör füzni sem. Pedig isten bizony vannak gyöngyeim...SZóval kaptam egy gyönyörüséges láncot, meg teákat, meg csokikat! A teákat "lenyúlta" Barbara, a csokikat meg Boglárka....de semmi bvaj, mert nekem maradt a lánc.:-)) Nagyon köszönöm Ildikó! Nagyon tetszik....és most is a nyakamban van.:-)))




Ui.-: Egy nagycsomó dicséretet már bezsebeltem érte.:-)))

Nincsenek megjegyzések: