B.Barbara V. - Nagylányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Boglárka V. - kislányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Byborka V. - A legkissebbikünk:-)

Lilypie Premature Baby tickers

Idézetek minden napra...

2012. szeptember 5., szerda

Ovis kezdés...

mások már régen megtették ezt a bejegyzést...előbbre vannak, mint én. Azt gondoltam, hogy majd ha megkezdődik az ovi és a suli, akkor majd rengeteg időm lesz.:-( Tévedtem. Bevállaltam a német órákat, mennem kell orvoshoz, magammal, a kicsikével...a család többi tagjának a cuccosával...és sajna nincs több időm. Remélem kiforrja magát az idő és a következő hét nyugisabb lesz?!:-))

És TADAM: Ovis kezdésre Boglárkának ezeket készitettem: ( Még az ovis zsákkal le vagyok maradva....de már fejben kész! Majd mutatom.:-)))

Fogmosópohár eperke jellel. Üvegmatrica festékkel készitettem, tart ameddig tart...100ft-os bögre az alap.

 Itt a háta....

 Itt az eleje az ott alvós párnának. Jóval rutinosabban készitettem  ezt, mint a Susu kislányának Frórának a párnáját. A háta azért lila, mert elfogyott a ciklámen.:-)))) Bogi tervezte az elejét a Flóra párnája alapján. Elvileg mosható a nyomtatás miatt...és "anyabarát" azaz nem vasalós a másik anyag....majd meglátjuk.:-))) Az ovizsák ugyanilyen szinekben pompázik majd....és ezek a rajkzok visszatekintenek róla.....vagy valami ilyesmi...:-)))

2 megjegyzés:

Susu írta...

Nagyon szépeket készítettél! :)

Tiffanylda írta...

Ügyes vagy és praktikus, mint mindig!:) Szépek!!!