B.Barbara V. - Nagylányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Boglárka V. - kislányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Byborka V. - A legkissebbikünk:-)

Lilypie Premature Baby tickers

Idézetek minden napra...

2012. szeptember 10., hétfő

Ovizsák vagy ovis-zsák??

Az óvoda kezdéshez képest egy hetet csúsztam vele. Be kell vallanom, hogy álmodoztam róla, milyen is legyen. Annyira nem voltam oda a gyerekmintás karton anygból készültekért.:-( Ebben is van hiba böven...1-2 feltünöt majd mutatok. Tanultam belóle, de megint csak azt mondom, hogy mivel nem eladásra varrom, csak magunknak...ezért elnézem magamnak. Majd legközelebb még jobb lesz.

Az alapötlet még mindig a Susu kislányának Flóráénak varrt, majd Boglárkának is megálmodott párna volt. Azt álmodtam tovább és készitettem el ezt. A képeket Bogi maga választotta még a párnájához.

Maga aza ovizsák szabásmintája semmi extrát nem tartalmaz. Itt az anyagválasztás volt részemról extra, meg hogy minden oldalt duplán varrtam meg, hogy lila bélése legyen. Igy volt, ahol 6 réteget kellett összevarrnom ( A zsebnél pl.) De igy olyan stramm tartása lett....és nekem tetszik, mert olyan egyedivé nötte ki magát.:-)      
 A bibi az, hogy a baloldal egy fél centit elcsúszott...sajna nem jól varrtam össze. De ezt már csak akkor vettem észre, mikor varrtam a cipzárt.:-(
 A következö bibije a zsáknak, hogy két oldalról elég keskeny lett a zseb. De csak azt néztem a felvarrásnál, hogy a közepétöl egyenlöen legyen elosztva.:-(
 A belső varrások sajna nem mindenhol ilyen szépek...mert volt, ahol az egyik "kifordított és már előtte összevarrt rész nagyobb volt, mint az eleje, vagy háta.(
 Az applikálást látni belülről, mert amikor kifordítottam csak akkor varrtam fel. Nem véletlen volt...de ez is beszámítható hibának...:-(
 A párnával ellentétben ennek a zsáknak a háta ciklámen lett, mert vettem még az anyagból. Viszont lila lett a belseje.:-)))
 És akkor itt az ovis kislány, aki pózolt már reggel az új zsákjával. Nagyon tetszik neki, pláne, hogy itt volt minden lépésnél és az ö tervei is benne vannak. No meg hogy olyan, mint az alvós párnája.:-)))
Szép napot mindenkinek!

3 megjegyzés:

Kaccat írta...

Mekkorát nőtt Bogi! Tiszta nagylány már :-)
az ovis-zsák pedig minden hibájával együtt tökéletes szerintem :-)
(egyébként is gyakorlat teszi a mestert .-) )

Bernadett írta...

Cukor lett.:)Gratula.:)

batorba írta...

Köszönöm szépen.:-)