B.Barbara V. - Nagylányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Boglárka V. - kislányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Byborka V. - A legkissebbikünk:-)

Lilypie Premature Baby tickers

Idézetek minden napra...

2010. június 26., szombat

Virágok ruhára szalagból

Említettem már ugye párszor, hogy Boglárka, mint 2. gyermek...nagyon sokszor a nagy és bölcs testvére ruháit kapja meg. :-))) Így jártunk most az esküvői ruhával is. Ugyan Boglárka most nem koszorúslány...de egy ilyen ruhánk volt most a szekrényben Barbarától.:-)) Hát nem mostani a ruha ( bár úgy néz ki, mintha vadiúj lenne, mert egyszer volt Barbarán - még anyu hozta neki Törökből anno...)...és a gallérján a virágok lehullottak ( csak ragsztva voltak és egyszer azért már volt mosva a ruha) ...ezért rögtönözni kellett virágokat a rucira. Nem tartoznék az Anonym Anyagfelhalmozók klubjába:-))), ha nem lett volna itthon pont ilyen színű szalagom, illetve pici virágocska papírból a közepére. Nem mondom ,hogy rögtön tudtam, hogy ilyen virágot fogok készíteni...de átnézve a rengeteg könyveim egy részét...végül is emellett az egyszerű virág mellett döntöttem. ( Csak egyszerűen apró öltésekkel behúztam a szalagot, majd összevarrtam...és a közepére a kis virágot bevarrtam...majd felöltöttem a ruhára.
Ebből jött az ötlet, hogy kicsikének haja sem sok...és 3 virágot öltöttem egy fehér hajpántra is. Aztán meg már csak fantáziáltunk tovább a nagyobbik csajossal és még egy nyaklánc és egy karkötő is készült a kicsinek szalagból. Így néznek ki:


Most egy fésülhető babára raktam rá a cuccosokat...de majd lefényképezem a csajosomat is, de még korán van és mindenki alszik. Majd mutatok esküvői fényképeket.:-)))

Nincsenek megjegyzések: