B.Barbara V. - Nagylányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Boglárka V. - kislányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Byborka V. - A legkissebbikünk:-)

Lilypie Premature Baby tickers

Idézetek minden napra...

2010. június 8., kedd

Orsótartó

Ritától kaptam orsókat a gépemhez. Az én kezdő csomagomban csak olyan 5-6 db volt...és nagyon jó, hogy nem kell mindig minden színt tekercselni...mert már van több is. Viszont nem szerettem, hogy csak úgy hányódik egy dobozkában...ezért gyorsan valamelyik nap összecsaptam magamnak egy egyszerű orsótartót. Majd a legközelebbi profibb lesz...:-)))


4 megjegyzés:

toritextil írta...

ez nagyon remek kis ötlet :))

Rita írta...

az ötlet remek, hasonlot láttam már egy zsák euroért németországban..... ott fatipliket raktak egy deszkába furt lyukba...... ha egyszer lesz idöm (gazolni kellene, füvet nyirni és mesefalvédöt varrni) megcsinálom én is!

Kata írta...

Igazán tetszik!!! :)

Tiffany-Andi írta...

Fantasztikus vagy! Én sajnos ilyen rendezettségre képtelen vagyok :-((( Pedig mindketten bikák vagyunk.