B.Barbara V. - Nagylányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Boglárka V. - kislányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Byborka V. - A legkissebbikünk:-)

Lilypie Premature Baby tickers

Idézetek minden napra...

2010. június 24., csütörtök

Tulipánok

Lehet már más unja...de én megint csináltam egy kis csokor tulipánt. A kiszabott 45 darab tulipánból...már alig van....azt hiszem valami tizen-valamennyi lenne még nekem. De attól félek, hogy megint, mire észbe kapok...nekem nem marad semmi belőlük.:-))))

Mentünk tegnap a barátnőmékhez és készítettem neki is egy csokor virágot, meg vittem neki egy olyan meglepit, amit nem én csináltam...hanem én is vettem anyutól. Egy ezüstlánc volt benne. Nem volt semmi ötletem, mit is vihetnék...illetve. már magam sem tudom mivel "háláljam" meg az ő jóindulatát...ezért döntöttem e mellett. Egy szép dobozkába csomagoltam, amit szintén nem én csináltam ( Bár meg tudtam volna csinálni ), de a múltkor 150,-ft-ért vettem...és annyiért nem éri meg kínlódni vele.:-)))

Nincsenek megjegyzések: