B.Barbara V. - Nagylányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Boglárka V. - kislányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Byborka V. - A legkissebbikünk:-)

Lilypie Premature Baby tickers

Idézetek minden napra...

2010. június 6., vasárnap

Anita névnapja

Barátnőmnek volt névnapja...kicsit szét-, és el vagyok csúszva...mert tulajdonképpen nem is ezt akartam neki csinálni..de ez maradt az utolsó pillanatra.:-((( Egy pici üvegtényér és egy varott szív. Egy csokor tulipánt szerettem volna vázával...de totál nem jött össze.:-(( Ja meg egy bögrét is csináltam neki, a matricával...egyszer csak kigyűlik náluk az egész családban a bögrémből egy sorozat.:-))) Eddig Anitának és Daninak van 1-1 bögréje...a többiek majd ezután jönnek..:-))) Ja és PERSZE, hogy Boginak mindig belelóg a keze, hiszen mindig ott peszterkedik, ahol én is vagyok..:-))

Nincsenek megjegyzések: