B.Barbara V. - Nagylányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Boglárka V. - kislányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Byborka V. - A legkissebbikünk:-)

Lilypie Premature Baby tickers

Idézetek minden napra...

2010. június 26., szombat

Doboz 2.

Sikerült elkészülnöm a dobozzal és a végleges formája is meg van. Nem repesztettem a külsejét...mert nem mertem és csak még egyszer vastagon belakkoztam. A következő képen pedig a belsejét fényképeztem le. Kis piros kartonokra nyomtattamki a használati útmutatót. Már csak a pén hiányzik belőle.:-))) A tanga bugyit én varrtam meg egy méteres piros fodros gumiból. Csak átvitt értelmű lett a bugyi. ( Hátul egy csík, és elől egy háromszög jelképezi a mivoltát.:-)))

Sikerült a hátoldalára dekoupage-lni a nevünket és egy idézetet is jó kívánságokkal. Nem szalvétára próbáltam...hanem zsírpapirra. na ez majdnem a vesztemet okozta...mert ugye ( ésszel ha gondolkodok, akkor tudom ) nem ereszti át a nedvességet. Jól alá kellett kenni a ragasztóból és jól ki kellett törölgetni alóla a levegőt. na, de kész van. ..és az a lényeg.:-)))

Nincsenek megjegyzések: