B.Barbara V. - Nagylányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Boglárka V. - kislányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Byborka V. - A legkissebbikünk:-)

Lilypie Premature Baby tickers

Idézetek minden napra...

2010. július 19., hétfő

Ékszerek rendben!!!:-)))

Hozzáfogtunk tegnap Bogival pakolni az "ereklyetartó" szekrényemen ( ez az ajándékos polc - ide rakom a kedves emlékeket. ) Na jól van ezt más porfogónak hívja.:-))) Ez rögtön a hálószoba mellett van..és rengeteg gyertya is van, ha elmegy az áram...ne kelljen messzire botorkálni a sötétben.
Aztán úgy belemelegedtünk, hogy átpakoltuk a zsúrkocsit is, amit még apukám esztergált.:-))
Ezeket a nővérem hajtogatta...és Szegusz virága.
Itt az Ildi medáljai vannak.:-)
Itt a Tipikos dobozkája, telve ezüst gyűrűkkel...:-))
Ez pedig egy kiszuperált kanáltartó...amit egy neten látott ötlet alapján kineveztem lánctartónak.
Ékszerpakolás közben ráébredtem, hogy nagyon minimális gyöngyös dolgaim vannak, amiket én fűztem...azt hiszem sikerült mindent elajándékoznom.:-(( Ezt a karkötőt viszont nagyon szeretem...sok pici biztostűvel készitettem.
Itt még van egy pár memória drótos karkötő...
És itt vannak a bizsujaink, amiket most szintén egy neten látott ötlet alapján egy nem használt evőeszköztartóba tettünk be...nagyon praktikus, mert átlátható és pont befér a szekrényem nem fiókos részébe. Anno mikor vettük a konyhaszekrényfiókba pont nem fért be...és egy pár éve már hányódott a kamrában...mire most jó helye lett.

Ezek az apró láncok vannak, amiket én fűztem...ez mind a Barby-é...
Ja!! És így pakoltunk Bogival a földön fetrengve....bár inkább pakoltam volna nélküle...mert nem volt olyan nagy segítség.:-)))


A lényeg, hogy jó móka volt...és rendebb lett egy kicsit.:-)))

4 megjegyzés:

Szegusz írta...

Jó látni a virágomat. :)
A lánctartó ötletét "ellopom", ha nem gond. Sose tudom a láncokat rendben tárolni...

batorba írta...

Nyugodtan tedd azt!!! Én most örülök, mert rend van ott is. De majd ez meddig tart?? Azt nem tudom...:-)))

Cinella írta...

Nagyon jók az ötleteid! Már csak egy fülbevaló tartót kéne kitalálni, amit meg én lopnék el! :-)
Ja nézz be hozzám van egy díjad nálam!
Cinella

Hencsilli írta...

Mennyi mindent pakoltatok szép rendbe! Biztosítós tűs karkötőt én is csináltam, tökre szerettem :)