B.Barbara V. - Nagylányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Boglárka V. - kislányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Byborka V. - A legkissebbikünk:-)

Lilypie Premature Baby tickers

Idézetek minden napra...

2010. július 7., szerda

Ajándéklánc Latinkánál 2. vagy már 3.????:-))))

A Latinka ajándékláncában küldtem Adrinak ajándékot. Ezeket mellékeltem nekik a csomagban. Az az igazság, hogy én nem tudok egy nagy ajándékot késziteni...ezért raktam most is a csomagba sok apróságot...mindenkinek ( családnak ) az Adri blogját olvasva találtam ki valamit. Egyetlen egy dolog volt biztos: a halálfejes bugyineszi...mert azt tudtam, hogy tetszik Adrinak..:-)))
Adrinak:

Ez a Bence tulajdona lett. Van közte egy barkács naptár, és egy origami füzet, amit azonban Adri és Bence együtt tudnak majd csinálni....adtam nekik közös házit.:-))) Ja a ceruzatartót duplán kellett megcsinálnom, mert Boglárkának is megtetszett a észités közben...így neki is csináltam egyet.:-)

Adrinak a bögréjét külön lefotóztam. Ez nem dekoupage technika....hanem kerámiára ragasztható matrica. Mosogatógépben is mosható. És olyan szép minták vannak!!!! A mécsestartó hozzá viszont már dekoupage-olva van.

Ez a bögre "esti" oldala.:-))))

Az Adri férjének meg csak egy kis házi termesztésű...hát sajna még tavalyi erős paprikát küldtem.

2 megjegyzés:

N. Adri írta...

Itt is köszönöm még egyszer, nagyon nagy sikere volt/van mindennek. És itt is igaz a mondás, hogy nem a méret a lényeg, hanem az, hogy mindenkinek személyreszabott ajándékot készítettél. Hidd el, ez sokkal többet jelent nekem!
Ha nem baj, lenyúlom az egyik fotót és felteszem a blogomra. :-)

N. Adri írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.