B.Barbara V. - Nagylányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Boglárka V. - kislányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Byborka V. - A legkissebbikünk:-)

Lilypie Premature Baby tickers

Idézetek minden napra...

2010. július 17., szombat

Tiffanyu kérésére kép:-)))

...az asztalomról, amin újra visszaállt a rend és az én kis Tiffany tárgyaim találhatók. Mindennap beláthatom pket...és gyönyörködhetek bennük.

Ildi ne haragudj, hogy csak most rakom fel a képet....de még varrtam ( csak körbeszegtem ezt a zöld anyagot ), ami most a teritő alattuk.:-)))

Én amúgy még ennek is örülök, mert életemben nem készitettem még magamnak terítőt. Ebbe az anyagba meg nagyon beleszerettem az anyagosnál...és még párnának valót is vettem...csak nem ilyen kockásat...hanem egyszínű zöldet. Majd valamelyik nap még azt is megvarrom hozzá.:-)))



Jaj most nézem a képen, hogy nem ártott volna kicsit átvasalni...csak felcsaptam....na mindegy!:-(

Nincsenek megjegyzések: