B.Barbara V. - Nagylányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Boglárka V. - kislányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Byborka V. - A legkissebbikünk:-)

Lilypie Premature Baby tickers

Idézetek minden napra...

2009. november 18., szerda

Ajándék

Valamikor a múlt héten elkészültem a Latinka blogján meghirdetett ajándékokkal és el is küldtem Tiffany Andinak. ( A névre kattintva ott vannak az Andi fényképei, hogy miket is csináltam ). Én itt részletezem, hogy mit és hogyan csináltam.

Nagyon szép anygot vettem Hevesen a piaccal szemben Ancikáéknál, amit egyszerüen csak be kellett szegni - ebből lett egy futó az asztalra. Az én fényképemen sem jön elő jól a minta, mert világos háttér kellett volna.:-((((


A kisebb ajándékok csomagolásánál törekedtem arra, hogy jellemezze a tartalmat. A varrott szaloncukrokat egy a saját anyagából varott zsákocskába rejtettem, a hajtogatott Tomoko Fuse spirál karácsonyi díszeket meg egy dobozba rejtettem el.


Így a csomi utal a tartalomra.
Itt van 1-1 darab kiemelve a dobozból. Az aranyszinű diszt szintén a kedven spirál origamis Tomoko Fuse ötlete alapján hajtogattam meg. Jellemzően nem kell ragasztani a dolgokat, de én a végére csak raktam egy kis dekupage ragasztót, mert nem egy alkalomra csináltam a diszt. A többi része viszont tényleg nincs ragasztva! A szaloncukrokat meg varrtam egy interneten talált
ötlet alapján, illetve Ancikáék a rövidáru boltban segitettek tanácsokkal, mert kezdő vagyok.:-)))
Nagyon egyszerüen megcsináltam, mert a végére egyben felvarrtam a csipkét, ( 15 cm magas volt az anyag és 1,40 cm széles) azután felvagdostam az anyagomat olyan méretüekre, amilyen nagyra akartam a szaloncukrot ( 15*12 cm). A már megcsipkézett darabkáknak összefogtam az oldalát...azt is összevarrtam. Igy kaptam egy téglalapot, aminek a két csipkés vége nincs összevarrva. Az egyik csipkés véget összeférceltem-összehúztam, hogy szépen fordrozódjon és aranymasnit kötöttem rá. Vatelin csikokat vagdostam fel - ez volt a tömőanyag - összehengereltem, beledugtam és megint férceltem a cukor másik végét. Ennyi! Ez nekem is sikerélmény volt, mert annyira egyszerú, de mégis mutatós.:-))
A bordó dobozt úgy készitettem, hogy lemértem kb. mekkora doboz kell-ene és elővettem az összes geometria tudásomat és elkészitettem a hálóját a doboznak. :-))) Legközelebb, ha csinálom akkor a csukódó tetöre is kétoldalt készitek hosszabbitást, ami belemegy a dobozba. Így nem lesz "kukucska-lyuk rajta. Nem zavaró talán annyira, de úgy szebb lett volna. A dobozt a dombor technikával diszitettem. Vannak nyomdáim, azok közül is most a Variostempelt szeretem - ez szilikonból készült és egy müa. lapra olyan formában helyezem el, ahogyan akarom. Speciális tintába nyomom, ami nem olyan gyorsan szárad. Ha készen vagyok a nyomdázással, akkor szintén speciális domboritóport szórok rá, ami beleragad a festékbe. A felesleget leszórom és akkor jön, hogy hőlégfúvóval rámelegitek és a por kidomborodik a papirból.:-)))

Hát ennyit csináltam. Ja még egy karkötőt is csináltam az Andi fiának a barátnőjének, de azt nem fényképeztem le. Ami viszont számomra is új ötlet volt, hogy találtam egy ötletet, hogyan kell ajándékzacsit hajtogatni és azt megcsináltam és az új Lidliben vásárolt szegecselővel csináltam meg a kivásásokat. ( Valami nagyon olcsón-akcióban jutottam 3 szegecselőre, ami szerintem a hobbi szintenek nagyon megfelelő és 990ft volt)

Nincsenek megjegyzések: