B.Barbara V. - Nagylányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Boglárka V. - kislányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Byborka V. - A legkissebbikünk:-)

Lilypie Premature Baby tickers

Idézetek minden napra...

2009. november 9., hétfő

Wc takaró:-)))



Nem én csináltam, hanem kaptam a szomszédasszonyomtól.:-))) Először - bevallom öszintén nem is tetszett az ötlet, de miután megkaptam és felraktam, azóta már nagyon tetszik.:-))) Barbara meg kifejtette, hogy egyenesen imád a WC-re járni most már. A kicsike is simogatta egy darabig, megkapó volt.:-)))

Ica felajánlotta, hogy készit még a földre letehető kis takarócskát is, ezzel a szinvilággal...és szemét módra kértem, hogy csináljon már még a bidére is ilyet.

Megtudnám csinálni én is, mert egyszerű és tudok horgolni...de már annyi mindenbe belefogtam.
Ami jó hír, hogy teljesen készen vagyok a Latinka játékára Tiffany Andi ajándékával. Még holnap megnézem napvilágnál és lefényképezem...de szerdán legkésőbb fel is adom.:-))) Remélem örül majd neki!!!

Nincsenek megjegyzések: