B.Barbara V. - Nagylányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Boglárka V. - kislányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Byborka V. - A legkissebbikünk:-)

Lilypie Premature Baby tickers

Idézetek minden napra...

2009. november 23., hétfő

Játékos felmérés a kreativokról:-))))

http://szkrep.blogspot.com/2009/11/melyik-legkreativabb-jegy.html

A nagy böngészés közepette jutottam erre az oldalra, ahol számomra érdekes felmérést készit az oldal alkotója. Mégpedig, hogy

"jó móka lenne felmérni, hogy Ti, kedves kreatív barátaim, jellemzően milyen csillagzat alatt születtetek?
Vagyis van-e olyan csillagjegy, amely kreatívabb a többinél?"

Én kattintottam! És te megpróbálod??? Én nagyon kíváncsi vagyok a végeredményre!!!!!!!!!!
Légy oly kedves, jelöld be az oldalon oldalt a saját jegyedet, köszi :)

2 megjegyzés:

Éva blogja :) írta...

Már én is kattintottam!!! :)

Rita írta...

én is :-)))