B.Barbara V. - Nagylányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Boglárka V. - kislányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Byborka V. - A legkissebbikünk:-)

Lilypie Premature Baby tickers

Idézetek minden napra...

2009. november 29., vasárnap

Segítségkérés

Megint az interneten bóklászva a Multin fedeztem fel egy igen kétségbeesett 2 gyermekes anyukát. Kirakom én is az írását és a kérését ide (is)...hátha tud valaki segíteni egy tanáccsal, vagy valamivel.

öszintén együtt érzek vele, mert soha nem lehet tudni, velünk is mi lesz. Párom még mindig itthon van, mert Németben sincs munka. Alkalmi munkákat vállal el, én meg még nem tudom majd visszamehetek-e a gimibe...mert hely az nincs. ..Hacsak nem üresedik addig....

Szóval itt az írás:

Én nem csak egy síró, tehetetlen, tenni nem tudó és/vagy akaró anya vagyok.
Az alábbi két linken elérhető blog bejegyzésben minden információt leírok. Ezt a két bejegyzést már végső elkeseredettségemben írtam meg.

http://juditm.multiply.com/journal/item/147/147?replies_read=10
http://juditm.multiply.com/journal/item/148

Jó lenne, ha ismerőseim kitennék a linkeket az oldalukra, hogy azon ismerőseiken keresztül, akik nem közös ismerősök, eljutna olyan emberekhez, akik tudnak és szeretnének segíteni.

Nincsenek megjegyzések: