B.Barbara V. - Nagylányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Boglárka V. - kislányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Byborka V. - A legkissebbikünk:-)

Lilypie Premature Baby tickers

Idézetek minden napra...

2010. április 6., kedd

Díj...Köszönöm Bemka!!!!


Ezt a nem mindennapi díjat kaptam Bemka-tól.
A szabályzat szerint el kell fogadnom, ezért köszönettel elfogadom.
De nagyon zavarban vagyok, mert nem is tudom .....na de mindegy. Köszönöm Bemka!
És akkor íme a szabályzat:

1. Ha valaki adja, én elfogadom, ellenvetés nélkül.
2. A logót kirakom a blogomba.
3. A szabályzatot kirakom a blogomba.
4. Megnevezek hat másik blogot, akiknek átadom a címet.
Nagyon szívesen megtenném, de az én ismerettségi körömben már mindenki megkapta...és úgy vaktában meg lövöldözni??? Hát??? Nem szeretnék. Azt hiszem mindenki megérdemli, aki blogol és alkot és gyereket nevel és vele egy férjet is, háztartást vezet és dolgozik...és egyáltalán ...
5. Kitöltöm a tesztet és kirakom a blogomba.

Teszt:
Név: batorba
Becenév: Csilla
Lakhely: Hevestől nem messze egy falucska ( Segitség: Itt van Európa egyetlen Rendőrmúzeuma...???!!!:-))))
Születési hely: Heves
Magasság: 174 cm
Névnap: április 22.
Foglalkozás: német tanár, anyuka, feleség, barát, állatvdó/tartó...stb. ( NEM sorrendben )
Testvérek: Nővérem
Anyanyelv: magyar
Beszélt nyelvek: Német és angoéul kíválóan tudom mondani: "I'm sorry. I speak no english. I speak germany. Do you speak germany?:-))))"
Gyűjtemény: Hát elég sok minden. PL. barkácscuccok, szalvéták,anyagok, ...párom jobban tudja...
Cipőméret:41
Iskola: Tarnaméra, Heves, ME BTK, Pázmányt elkezdtem..:-(((
Kedvencek: gyerek, állatkáim ( degu,hörcsög, cica, kutya) növény
Zsebpénz: Néha van kis "dugi pénzem", amit internetes-rendelésre költök el...persze barkácscuccokat veszek.:-))) De amúgy tudja "azuram"
Álom: Nyögdíjjasan a nyakamba venni egy lakókocsival és a férjemmel a világot és eljutni sok helyre!!!:-))) Ja és lehet egy kis anyagi segítség jól jönne pl. egy kis lottó nyeremény?!
Háziállatok: kutyák, macskaállat, deguk, hörcsögök:-))) Van minden. ( Lehet én is idetartozom?:-)))

6. Megnevezem,hogy kitől kaptam,és nagy színes betűkkel kirakom a blogomba:

BEMKA küldte 2010.április 5-én. Köszönöm szépen!

Nincsenek megjegyzések: