B.Barbara V. - Nagylányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Boglárka V. - kislányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Byborka V. - A legkissebbikünk:-)

Lilypie Premature Baby tickers

Idézetek minden napra...

2010. április 2., péntek

Tipikostól:-)))


Kedves Tipikos!
Nagyon köszönöm a meglepidet. Úgy megörültem ennek a kis "őrült birkának", mikor megtaláltam a csomagot az asztalon...ugyanis mááááá megint nem voltunk itthon délelőtt mikor a postás hozta a csomagot. Nem én bontottam ki, hanem Barbara és utána meg majdnem élet-halál harcot kellett vivnom érte, mert Bogi is le akarta nyúlni. Végül is kiegyeztünk a csajokkal, hogy a félfalamon kap helyett, a többi mütyürünk mellett.:-)))

Nagyon köszönöm, hogy gondoltál rám!!!

És egyben mindenkinek kellemes húsvéti ünnepeket kívánok.

Ui. Majd húsvét után mutizok én is képeket...de sok minden még félig készen heverészik a lakásban.:-((( Csak ne kapkodnék mindenbe bele!:-((

Nincsenek megjegyzések: