B.Barbara V. - Nagylányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Boglárka V. - kislányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Byborka V. - A legkissebbikünk:-)

Lilypie Premature Baby tickers

Idézetek minden napra...

2010. augusztus 22., vasárnap

Aktivitásunk tegnap délután

A másik blogomban írtam le, hogy tegnap azért jutott egy kis idő a barkácsolásra is. Ezt a dobozt ( Ez csak egy darabja az ajándékcsomagnak ) a Barbara barátnőjének készitettem, aki meghívta Bambyt a szülinapjára 28-án. Készül majd még egy telefontartó és egy üvegmatrica felirat "EVI".
Ezeket a tolltartókat csak úgy csináltam. Itt voltak a konzerves dobozok és ki akartam próbálni pl. a cicás papirt...mert már utálom a szalvétát. Mindig meggyűrődik vagy elszakad. nekem meg jó lesz, mert a tollaimat úgy is válogatni kell...:-)))
A tányérkát és a szivecskét meg az anyu egyik barátnőjének készitettem, aki mindig hozza nekünk a gyógyszert, ha megkérem. Gyógyszerész és ott dolgozik. tünet alapján beszerez és felirat, ha kell valami.:-)) Ő még kap tulipánt is...nagyon szereti az ilyen kis mütyürkéket.:-)))
A tálcányi festett gipsz gyümölcsöt meg Barbara festette ki. Ma még lakkozni kell őket és felragasztani a hátukra a mágnest.:-)) Szerintem nagyon szépek lettek.:-))

Ez pedig itt a Boglárka frissen beszerzett gyurmázó-formázó szettje. Tegnap bementem az Iparcikkbe zip-zért venni és ott láttam meg. 880,- ft ba került, de szerintem megérte, mert nagyon klassz dolgok vannak benne. Nem mindent tud most kihasználni...de már napok óta gyurmázik és nagyon élvezi.
És itt a hercegnő munka közben. Ezt ma reggel fényképeztem le...mert felébredt és csekély bambulás után, már hozzá is fogott.:-)))


Nincsenek megjegyzések: