B.Barbara V. - Nagylányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Boglárka V. - kislányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Byborka V. - A legkissebbikünk:-)

Lilypie Premature Baby tickers

Idézetek minden napra...

2010. augusztus 27., péntek

Névnapra

Eredetileg nem is ezt akartam késziteni Tipikosnak...de aztán ez lett belőle. A nagy "kukacolás" közben...ami persze még mindig nem megy...ez lett belőle. ( De legalább van egy ötletem a következő ajándékához!!:-))))) Ez egy próba volt, kedves Erika ne haragudj!!!:-)))
És aztán persze itt is kiderült, hogy vagy a minta volt nagy, vagy sokat hajtottam be belőle...na de mindegy!!! ugyanis a mintát nem egészen látni egészben, kicsit dőlteni kell, hogy egészben látszódjon.:-(((
Ki is béleltem, de nem jöttem rá, hogyan kell belükről a zip mentén letűzni...azon még agyalnom kell. :-(((

És ezt a képet a Tipikos blogjáról loptam el...ezek voltak azajándékok. Még régebben ígértem, hogy szedek össze neki a szalvétáimból. Hát nem sikerült mindből, mert Bogikával csinlátuk...és ő nagyon belejött az első doboznál...és megeleevenedett...a 2. dobozt már nem mertem elővenni. Utána meg idő nem volt.:-((

Nagyon boldog névnapot kívánok még egyszer Erika!!!!:-))))

2 megjegyzés:

tipikos írta...

Nem tudom mire készültél, de a Jóisten ezt "akarta"!! :DDD
Tudod miért?? Mert éppen azon morfondíroztam, hogy kellene egy új tolltartó,mert a régi elég kicsi! Csak valahogy nem fogott meg egy sem, amit láttam.
Erre kapok egy ANGYALKÁSAT!
NAGYON örültem (a többi ajándéknak is!), főleg mert éppen keseregtem, hogy fáj és senki nem mond semmit!
Lényeg!! NAGYON-NAGYON szépen köszönöm! Puszi

batorba írta...

Örülök neki, hogy véletlenül eltaláltam.:-)))
Az orvosokról és a betegségekről én már nem mondok semmit. Isten igazából még engem sem kezeltek semmivel. Nem is tudom, hogy alakul-e valahová, vagy mi van! És a tetejébe most a kis lelkemre sem lehet fogni a fizikai tüneteket, mert ott (úgy érzem) minden rendben van.
Szóval: Kívánom, hogy minél előbb találj valaki "okos dokit", aki segít!!!!!:-))))